Przetargi.pl
Dostawa kruszywa drogowego - dolomit

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 97300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 72 23 , fax. 44 732 71 74
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Aleje 3 Maja 33
    97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 72 23, fax. 44 732 71 74
    REGON: 59065458100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa drogowego - dolomit
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego – dolomit o frakcji od 0 do 31,5mm w ilości 3000 ton (udział frakcji „0”=5-10% bez gliny), przeznaczonego na naprawy dróg powiatowych na terenie powiatu piotrkowskiego. Kod zamówienia wg CPV: 14212200-2 (Kruszywo) 601000000-9 (Usługi w zakresie transportu drogowego) 2. Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży samego kruszywa obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa drogowego. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez wybranego w drodze postepowania Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. Obwód Drogowy w Rozprzy al. 900-lecia 13, 97-340 Rozprza oraz w razie potrzeby, innych miejscach na terenie całego powiatu piotrkowskiego w 2018 roku. 4. Kruszywo będzie dostarczane sukcesywnie do dnia 28 grudnia 2018 roku. Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm PN-EN 13242 i PN-EN 13043 dla tego rodzaju kruszywa. Dostarczane kruszywo musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa oznakowaną znakiem CE co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz za jego zgodność ze wszystkimi mającymi zastosowanie wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy kruszywa innego niż dolomit. Ponadto kruszywo nie może zawierać gliny, iłów oraz gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładających się zanieczyszczeń (plastik, guma, itp). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy ich usunięcia, a w przypadku wystąpienia rażąco dużych zanieczyszczeń usunięcia partii dostarczonego kruszywa na koszt Wykonawcy lub odmowy przyjęcia transportu. 6. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, umożliwiającymi rozciąganie kruszywa po drogach. Odbiór dostawy odbywać się będzie po wcześniejszym ustaleniu terminu w godzinach pracy Obwodu Drogowego w Rozprzy tj. poniedziałek – piątek godz. 7.00 – 15.00. W uzasadnionych przypadkach obiór kruszywa może odbywać się po godzinach pracy Obwodu. Strony porozumiewać się będą drogą mailową lub faksem. Zamawiający dopuszcza telefoniczne zlecenie Wykonawcy dostawy partii kruszywa. 7. Każdorazowa partia materiału dostarczona przez wykonawcę będzie sprawdzana przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną. Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę danej części zamówienia, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku podejrzeń niezgodności wagi kruszywa do jego objętości Zamawiający zażąda od Wykonawcy wydruku wagowego z kopalni dla danej partii kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczej kontroli wagi (tonażu) zamawianej części dostawy w całym okresie trwania umowy. W przypadku złej jakości kruszywa zamawiający zleci wykonanie badania jakości kruszywa wraz z wydaniem orzeczenia. Koszty tego badania pokryje zamawiający lub wykonawca w zależności od wyniku badań. Jeśli badanie kruszywa wykaże, że jego jakość nie spełnia przyjętych norm, wówczas koszty badania pokrywa Wykonawca. 8. Materiał, który nie odpowiada przyjętym normom, a został zeskładowany lub wbudowany w drogi zostanie usunięty na koszt dostawcy. Dalsze dostarczanie materiału niezgodnego z warunkami zamówienia spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Należność za każdorazową dostawę zamawiający ureguluje po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi potwierdzającymi realizację dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Do każdej faktury należy dołączyć ksero deklaracji właściwości użytkowych kruszywa z dopiskiem, iż przedstawiona deklaracja dotyczy faktycznie wyszczególnionego w fakturze kruszywa dowiezionego na zlecenie Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia całości zamówienia 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia całości zamówienia o 10% w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty (zgodne ze wzorem - załącznik nr 1 do SIWZ) 2) formularz cenowy (zgodne ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ) 3) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach