Przetargi.pl
Dostawa kruszywa dolomitowego na teren Gminy Niedrzwica Duża

Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Kościelna 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 50 70 , fax. 81 517 50 70
  • Data zamieszczenia: 2013-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne NAŁĘCZ Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 3 3
    24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
    tel. 81 517 50 70, fax. 81 517 50 70
    REGON: 06054716300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa dolomitowego na teren Gminy Niedrzwica Duża
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup do 2 500 ton (słownie: dwa i pół tysiąca ton), transport i rozładunek bezpośrednio w miejsce wskazane przez Zamawiającego kruszywa drogowego z przeznaczeniem na remonty dróg będących w zarządzie Gminy Niedrzwica Duża na rok 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy w/w kruszyw, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym telefonicznie, faxem lub emailem przez Zamawiającego 2. Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za faktycznie dostarczoną ilość kamienia. 3. W ofercie, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji należy przedstawić cenę za 1 tonę oraz kwotę brutto za całe zamówienie (cenę całkowita stanowi iloczyn 2500 ton kruszywa i ceny jednostkowej za 1 tonę kruszywa). 4. Rozliczenie z wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktur częściowych. Wykonawca wystawi fakturę każdorazowo po dostarczeniu ok. 500 ton kruszywa (słownie; pięćset ton). 5. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (wiosennych roztopów, intensywnych opadów deszczu) po uzgodnieniu dostawy jak w ust.2, Zamawiający ma prawo do zawiadomienia Wykonawcy o wstrzymaniu odbioru kruszywa drogowego do odwołania. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy kruszywa w ciągu 3 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego na miejsce składowe lub wskazaną drogę. 7. Przedmiotem dostawy jest dolomitowe kruszywo łamane stosowane do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu. klasa- I, gatunek: 1, o frakcji - kliniec 4 - 31,5 mm - w ilości do 2 500 ton Zamawiający żąda dostawy kruszywa, które poza obróbką mechaniczną nie zostały poddane żadnej innej obróbce. Kruszywo powinno być trwałe, odporne na działanie czynników atmosferycznych. 8. Ilość dziennego zapotrzebowania nie więcej niż 110 ton. 9. Dostawa kruszywa odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00. 10. Ilość dostarczonych materiałów może być największa w okresie wiosennym i jesiennym. 11. Wykonawca oświadcza, że przedmiot dostawy nie ma wad prawnych, nie jest obciążony prawami osób trzecich, oraz że nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia. 12. Przedmiot dostawy dostarczony zostanie transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt. 13. Zamawiający ma prawo do zbadania jakości i ilości dostarczonego kruszywa w szczególności pod względem: jakości, ilości i zanieczyszczenia. W przypadku stwierdzenia, którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może w szczególności: odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa na spełniające standardy w terminie 48 godzin od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała, na koszt wykonawcy. 14. Wykonawca jest zobowiązany otrzymać odrębne potwierdzenie na dokumencie wydania kruszywa drogowego na zewnątrz (Wz), przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Potwierdzenie dokonane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego na dokumencie wydania kruszywa drogowego zawiera: datę rozładowania kruszywa, godzinę, ilość ton jaka została rozładowana oraz czytelny podpis. 15. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do każdej dostawy towaru zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że przedmiot dostawy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np. normie PN-EN 13242 lub równoważnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w jednej z form wymienionych w art. 45 ust 6 Ustawy PZP: 1.1 pieniądzu; 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1.3 gwarancjach bankowych; 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 07 1240 1503 1111 0010 2951 5988 - PKO SA V ODZIAŁ LUBLIN 3. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę - nie dołączenie nie spowoduje żadnych negatywnych konsekwencji dla Wykonawcy . 5. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pknalecz.bip.mbnet.pl/komunikaty/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach