Przetargi.pl
Dostawa kruszywa

Nadleśnictwo Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 36060 Głogów Małopolski, ul. Fabryczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8517428, 8517694, 8516046 , fax. 017 8517694
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głogów
    ul. Fabryczna 57
    36060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 017 8517428, 8517694, 8516046, fax. 017 8517694
    REGON: 69002867900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszywa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a. kruszywa łamanego – 32-63 mm w ilości 2845 ton, b. kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu – 0-32 mm w ilości 854 ton, UWAGA: W/w materiały kamienne winne być dostarczone do Leśnictw znajdujących się w Nadleśnictwa Głogów transportem samochodowym oraz posiadać orzeczenie o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych zgodnie z PN . Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia orzeczenia o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych , kruszywo musi jednak spełniać normy: - PN-EN 13043:2004 - „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”, - PN-EN 13242:2004 - „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” (wymagana mrozoodporność) Nadleśnictwo zastrzega sobie wyrywkowe ważenie samochodów z ładunkiem i bez ładunku w celem ustalenia właściwego tonażu na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć z każdym ładunkiem - WZ (oryginał lub kopię z podpisem „za zgodność z oryginałem” w przypadku oryginału WZ z kopalni zostaną zwrócone po zakończeniu dostawy) z ilością podaną w tonach do każdego Leśniczego i uzyskać podpis z datą dostawy. Brak podpisu i daty na WZ skutkuje brakiem zapłaty za dostawę. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zbadania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z dostarczonym certyfikatem i obowiązującymi normami na kruszywo na koszt Wykonawcy w przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. Lokalizacje (adresy leśne), na których jest planowana realizacja dostawy, zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane do 30 maja 2017 roku. 2.Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia – dostarczone kruszywo musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normom: PN-EN 13242, PN-EN 13043:2004 lub równoważne. 2) Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 3) Dostawa materiału odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi dopuszczonymi do ruchu. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie w ciągu określonego w umowie okresu, w godzinach 7:00- 15:00. 4) Ze względu na możliwe ograniczenia tonażowe obowiązujące na drogach publicznych, po których odbywać się będzie transport materiałów koniecznych do utrzymania nawierzchni drogi, obowiązkiem wykonawcy będzie uzgodnienie z zarządcą drogi publicznej zasad poruszania się po tych drogach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej: Wadium w kwocie 5000 PLN. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BOŚ nr rachunku: 44 1540 1131 2001 6200 1368 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Dostawa kruszywa”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1 piętro). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach