Przetargi.pl
Dostawa kruszyw drogowych mineralnych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg na terenie Gminy Lubochnia

Zakład Usług Komunalnych w Lubochni ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia Dworska, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 710 34 22 , fax. 44 710 34 22
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Lubochni
    ul. Tomaszowska 9
    97-217 Lubochnia Dworska, woj. łódzkie
    tel. 44 710 34 22, fax. 44 710 34 22
    REGON: 59225145600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuklubochnia.wikom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw drogowych mineralnych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg na terenie Gminy Lubochnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa kruszyw drogowych mineralnych przeznaczonych na remonty i naprawy dróg na terenie Gminy Lubochnia 2. Przewidywany asortyment kruszywa i orientacyjny zakres rzeczowy zamówienia: 1) Kruszywo sortowane dolomitowe o frakcji 0-31,5 mm (tolerancja dla większej frakcji +/-4mm) – ok. 1000 Mg 3. Określenie powyższej ilości kruszywa są szacunkowe. Faktyczna ilość zakupionego kruszywa będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 4. Dostawa materiału kamiennego z Kopalni będzie następowała na koszt oraz transportem własnym Wykonawcy. 5. Miejscem dostawy będą drogi gminne na terenie gminy Lubochnia lub inne wskazane przez Zamawiającego miejsce składowania na terenie gminy Lubochnia. 6. Przedmiotowe kruszywo winno spełniać wymagania określone przez normę PN-EN 13242. Zamawiający nie dopuszcza kruszywa wapiennego. Szczegółowe właściwości użytkowe zostały określone w zał. nr 7 do SIWZ 7. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust 1 dostarczany będzie na bieżąco przez Dostawcę w trakcie trwania umowy, w ilościach określanych każdorazowo przez zamawiającego w drodze telefonicznej, faksem lub mailem. 8. W przypadku dostawy kruszyw w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 48 godzin. 9. Kruszywo z partii zakwestionowanej poddane zostanie badaniu kontrolnemu w laboratorium materiałów budowlanych wskazanym przez Zamawiającego , w przypadku nie spełnienia wymogów stawianych dla danego kruszywa , kosztami badania obciążony zostanie Wykonawca. 10. Dostarczane kruszywo nie może być mokre, zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma, humus) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.) 11. Dostawa kruszywa drogowego będzie możliwa we wszystkie dni robocze. 12. Odbiory dostaw kruszywa będą następować na podstawie podpisanego przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego dostarczenie surowca (dokumentu obrotu wystawionego i podpisanego przez Dostawcę) po każdorazowym dostarczeniu zamówionej części przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ . 2)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach