Przetargi.pl
Dostawa kruszyw drogowych - dolomitów i bazaltów, dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    Żeromskiego 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw drogowych - dolomitów i bazaltów, dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw drogowych – dolomitów, bazaltów dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, przeznaczonych do remontów cząstkowych dróg powiatowych. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów do trzech obwodów drogowych. Łączna ilość dostaw około 2 225 ton. Zastrzega się dostawy sukcesywne, w terminie zgodnym z pkt. 4 SIWZ, w miarę potrzeb Zamawiającego, z załadunkiem, wyładunkiem oraz transportem na koszt Wykonawcy do Obwodów Drogowych w Bełżycach, Bychawie i Garbowie. Dostawy będą realizowane po uprzednim, telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Kierowników Obwodów Drogowych, z 5-dniowym wyprzedzeniem. 2. Zamówienie podzielone zostało na dwie części: A. Część 1 zamówienia: „Dostawa kruszyw drogowych dolomitowych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach, do remontów cząstkowych dróg powiatowych, łączna ilość około 1 875 ton”. B. Część 2 zamówienia: „Dostawa kruszyw drogowych bazaltowych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach, do remontów cząstkowych dróg powiatowych, łącznie w ilości około 350 ton”: 3. Zamawiający zastrzega, iż ilości ww. kruszyw drogowych, mogą ulec zmianie, w zależności od oferowanych cen jednostkowych, w odniesieniu do możliwości finansowych Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego, asortymentowego, określonego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo – asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. Kruszywa drogowe muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami lub specyfikacjami technicznymi. 6. Kruszywo musi odpowiadać normie PN-EN 13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”. Kruszywa mineralne, kruszywa łamane do nawierzchni drogowych. Przy realizacji dostaw Wykonawca ma obowiązek posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadnia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców zobowiązany jest: 7.1 wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców jeżeli jest znany; 7.2 w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał, podczas realizacji umowy, zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Pzp, 8. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z pkt. 3.2 SIWZ. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia. Każda część będzie oceniana odrębnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44922200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinni wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert odpowiednio dla danej części w wysokości: Część 1 zamówienia: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych i 00/100); oraz Część 2 zamówienia: 800,00 zł (słownie złotych: osiemset złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – odpowiednio dla wybranej/ych części zamówienia - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W cenę oferty należy wkalkulować koszt załadunku, transportu oraz wyładunku, wykonanego staraniem i na koszt Wykonawcy, do Obwodów Drogowych w Bełżycach, Bychawie i Garbowie. 3. Kosztorys ofertowy - odpowiednio dla danej części zamówienia (Zał. Nr 2 i 3). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikało z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty zgodnie z zapisem SIWZ. 6. Oświadczenie w zakresie RODO - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach