Przetargi.pl
Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2024 r.

GMINA OBRYTE ogłasza przetarg

  • Adres: 07-215 Obryte, Obryte 185
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OBRYTE
    Obryte 185
    07-215 Obryte, woj. mazowieckie
    REGON: 550668137
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa kruszyw do remontu dróg na terenie Gminy Obryte w 2024 r.”.1) Zadanie polegać będzie na dostawie, wyładunku i rozplantowaniu: a) tłucznia betonowego lub ceglano betonowego mielonego o frakcji 0-63 mm (udział frakcji 15- 31,5 mm w 1 tonie nie może być mniejszy niż 70 %) w minimalnej ilości 600 ton. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu minimum tej ilości. Wskazana powyżej ilość tłucznia może ulec zwiększeniu, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zwiększenia zakresu remontu dróg. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zwiększoną ilość materiału w cenie oferty. Zwiększenie na podstawie prawa opcji o 40% - ilość z prawem opcji 840 ton. Zamawiający żąda kruszywa będącego wynikiem kruszenia/mielenia materiału na kruszarce. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastikowe, drewniane, gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.b) pospółki drogowej o frakcji od 0- 31,5 mm w minimalnej ilości 1800 ton.Zawartość ziaren frakcji :- powyżej 2 mm od 30% do 50%- mniejszej niż 0,1 mm poniżej 15%Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się do zakupu minimum tej ilości. Wskazana powyżej ilość pospółki może ulec zwiększeniu, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zwiększenia zakresu remontu dróg. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć zwiększoną ilość materiału w cenie oferty. Zwiększenie na podstawie prawa opcji o 40% - ilość z prawem opcji 2520 ton. Pospółka nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych, elementów metalowych grubej frakcji kamiennej gliny; w przypadku ujawnienia w zawartości pospółki wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.2) W ramach umowy, Wykonawca zapewnia transport kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem oraz rozplantowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ważne: W cenę tony tłucznia i pospółki należy wliczyć koszty zakupu, transportu, rozładunku oraz rozplantowania w miejsca wskazane przez Zamawiającego, zlokalizowane na terenie gminy Obryte (na drogach gminnych). W ramach usługi należy przygotować teren do wbudowania materiału (niwelacja wielkich nierówności - korytowanie). 3) Rozplantowanie oznacza wbudowanie pospółki (rozrównanie na drogach gminnych)4) Dostawy i usługi im towarzyszące będą realizowane sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień Zamawiającego.Jednostkowe zamówienie na dostawę będzie określać:a) zamówioną ilość i rodzaj materiału;b) miejsce dostawy;c) miejsce rozplantowania.5) Jednostkowych zamówień Zamawiający dokonuje: telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Na każde jednostkowe zlecenie Zamawiający przekaże Wykonawcy oddzielne pisemne jednostkowe zamówienie.6) Wykonawca zapewnia ciągłą dostępność od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach od 8:00 do 16:00.7) Wykonawca realizuje dostawę, wykonuje transport, dokonuje zrzutu tłucznia/pospółki i rozplantowania z użyciem maszyn i pojazdów drogowych i maszyn którymi musi dysponować.8) Wykonawca przystępuje do realizacji jednostkowych zamówień nie później niż 24 godziny od chwili udzielenia jednostkowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia robót rozplantowania w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od przystąpienia do ich wykonywania.9) W przypadku braku możliwości wjazdu na drogę samochodami o dużym tonażu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia materiałów samochodami skrzyniowymi samowyładowczymi o ograniczonym tonażu. W zależności od charakterystyki i stanu technicznego dróg, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym musi stosować odpowiednie środki transportu, które nie będą powodować zniszczenia nawierzchni dróg.10) Na żądanie Zamawiającego przed przystąpieniem do robót rozplantowania/zrzutu, Wykonawca jest zobowiązany okazać przedstawicielowi Zamawiającego dokument potwierdzający:a) jakość dostarczonego kruszywa;b) ilość i rodzaj dostarczonego kruszywa.W razie nie przedłożenia dokumentów, o których mowa powyżej przez Wykonawcę, Zamawiający jest uprawniony do wstrzymania dostawy do czasu zważenia dostawy i ustalenia jakości kruszywa.11) Wyładunek kruszywa na miejscu rozplantowania lub zrzutu będzie się odbywać w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego (Sołtysa danej miejscowości lub pracownika Urzędu Gminy w Obrytem).12) Wykonawca jako odpowiedzialny za ilości i jakość dostarczanych kruszyw, prowadzi na swój koszt kontrolę ilościowo–jakościową. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca dokona zważenia ilości materiału na samochodzie (na koszt Wykonawcy). Wykonawca gromadzi dowody wydania kruszywa z kopalni lub od innych dostawców oraz dokumenty badań jakościowych, certyfikatów we własnym zakresie. Na wezwanie Zamawiającego udostępnia te dokumenty.13) Odbiorowi podlegają dostawy i usługi rozplantowania w ramach jednostkowych zamówień na podstawie protokołów odbioru poszczególnych dostaw.14) Protokół odbioru sporządza się po zakończeniu każdego zamówienia na piśmie z udziałem przedstawicieli stron.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, CPV 14212200-2 Kruszywo, CPV 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa3. Zamawiający na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał firmy (nazwy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.5. Zamawiający informuje zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, iż jeżeli w niniejszej SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, domniemywa się że towarzyszą im wyrazy „lub równoważne” w zakresie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający stosował będzie kryteria równoważności określone w dokumentacji zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.6. Ponadto Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją zadania, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.8. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.10. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.11. Zamawiający przewiduje płatności częściowe za dostawy wykonane na podstawie jednostkowych zleceń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 57 ustawy PZP o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykaże, że posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach