Przetargi.pl
Dostawa kruszyw do remontu dróg gminnych w roku 2014

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 27-350 Sienno, ul. Lipska 18
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 37 86 069 , fax. 0-48 37 86 069
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Lipska 18 18
    27-350 Sienno, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 37 86 069, fax. 0-48 37 86 069
    REGON: 67081124800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sienno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw do remontu dróg gminnych w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: kruszywa łamanego, kruszywa drogowego z żużla stalowniczego oraz mieszanki popiołowo-żużlowej do utwardzenia i remontu dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie gminy Sienno. Zamówienie podzielone jest na 3 części. Materiał powinien być dopuszczony do utwardzania powierzchni terenów zgodnie z wymogami Rozporządzenia ministra środowiska z dnia 21.03.2006 r. w sprawie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów poza instalacjami i urządzeniami. Nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metale, drut, gwoździe itp.) Odbiór kruszyw/mieszanki odbywać się będzie sukcesywnie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7:00 do 15:00, według bieżących potrzeb określanych przez Zamawiającego, co do ilości i terminu dostawy. Kruszywo/mieszanka dostarczane będzie przez Wykonawcę sukcesywnie w ciągu 2 dni od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego (telefonicznie lub faksem) w miejsce wskazane każdorazowo przy składaniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza losową kontrolę ilości jednorazowej dostawy kruszywa/mieszanki (ważenie towaru). Jednostka obmiaru jest Mg (tona) kruszywa drogowego. Wraz z każdą dostawą kruszywa Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oryginalnych dokumentów dowodów dostawy WZ, w przypadku mieszanki popiołowo - żużlowej dodatkowo kartę przekazania odpadu. Brak dostarczenia ww. dokumentów daje Zamawiającemu prawo do odmowy odbioru materiału. W przypadku dostawy kruszyw w ilości lub jakości nieodpowiadającej przedmiotowi zamówienia opisanemu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający może odmówić odbioru dostawy, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia kruszywa, zgodnego z zamówieniem w terminie następnych 48 godzin. Określona w SIWZ ilość przedmiotu dostawy jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości dostaw faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Oferty częściowe mogą obejmować część I, II, III zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź na poszczególne jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sienno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach