Przetargi.pl
Dostawa kruszyw do remontów dróg

GMINA KOLNO ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 20
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOLNO
    ul. Wojska Polskiego 20
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    REGON: 450669861
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminakolno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kruszyw do remontów dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw stosowanych w budownictwie drogowym.1) kruszywo naturalne o uziarnieniu 0-63 mm w ilości do 4 850 m3,2) kruszywo łamane o uziarnieniu 0-31,5 mm C50/30 w ilości do 55 m3,3) piasek o uziarnieniu 0 – 2,0 mm w ilości do 250 m3. 4) żwir o uziarnieniu 8-16 mm w ilości do 30t5) grys o uziarnieniu 2-5 mm w ilości do 30tZakres zamówienia obejmuje: załadunek, transport kruszywa i jego rozładunek przez wykonawcę. Podczas rozładunku wykonawca na żądanie zamawiającego zobowiązany jest rozładować we wskazanych przez zamawiającego miejscach – kruszywo na długości do 50 m drogi. Dostarczane kruszywo winno być bez zanieczyszczeń i bez domieszek glin.Dostawy materiału będą realizowane sukcesywnie, w ilościach i w miejsca wyznaczone przez zamawiającego na terenie Gminy Kolno. Jednorazowa dostawa powinna być realizowana ciągle, bez przerw, w ilości maksymalnej do 350m3 materiału w ciągu dnia od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach