Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6947503 , fax. 022 6946671
- Data zamieszczenia: 2011-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6947503, fax. 022 6946671
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa krawatów i apaszek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyprodukowanie i dostarczenie 630 krawatów i 605 apaszek polskiej Prezydencji 2011 wraz z opakowaniami. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany i dostarczony w terminie: a) 1 partia - 10 sztuk krawatów i 10 sztuk apaszek wraz z opakowaniami najpóźniej do dnia 30 sierpnia 2011 r., b) 2 partia - 260 sztuk krawatów i 150 sztuk apaszek wraz z opakowaniami najpóźniej do dnia 9 września 2011 r., c) 3 partia - 100 sztuk krawatów i 100 sztuk apaszek wraz z opakowaniami najpóźniej do dnia 26 września 2011 r., d) 4 partia - 140 sztuk krawatów i 225 sztuk apaszek wraz z opakowaniami najpóźniej do dnia 30 września 2011 r., e) 5 partia - 120 sztuk krawatów i 120 sztuk apaszek wraz z opakowaniami najpóźniej do dnia 7 października 2011 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184230000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kprm.gov.pl/zamowienia/publiczne/aktualne/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną