Przetargi.pl
Dostawa kotłów CO wraz z montażem w kotłowni SP w Bielinach

Gmina Bieliny ogłasza przetarg

  • Adres: 26004 Bieliny, ul. Partyzantów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 413 026 107
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieliny
    ul. Partyzantów 17
    26004 Bieliny, woj. świętokrzyskie, fax. 413 026 107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kotłów CO wraz z montażem w kotłowni SP w Bielinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : „Dostawa kotłów CO wraz z montażem w kotłowni SP w Bielinach” w tym dostawa i montaż dwóch kotłów CO o mocy 500 kW na eko-groszek w kotłowni Szkoły Podstawowej w Bielinach oraz dostawa i montaż 4 zasobników 1000 kg po dwa zasobniki do każdego kotła CO. Dostawa i montaż 2 kotłów CO i 4 zasobników obejmuje w szczególności: I. Wymagane parametry techniczne: 1) Moc kotłów 500 kW, 2) Klasa kotła wg PN-EN 303-5 – emisja spalin – klasa 5, sprawność kotła – klasa 5, 3) Ślimakowy podajnik paliwa napędzany motoreduktorem, i dodatkowo zabezpieczony przed cofaniem płomienia poprzez system gaszenia z zaworem podłączony do sieci wodociągowej, 4) samoczyszczące się palenisko wykonane z żeliwa, 5) wentylatory nadmuchowe, 6) regulator ciągu, 7) niezbędna armatura pomiarowa (termometry) itp., 8) skrzynka na popiół, 9) narzędzia do obsługi, 10) 4 zasobników (po dwa na każdy kocioł) o pojemności 1000 kg, 11) Sprawność kotła min 90%, 12) paliwo podstawowe - „EKO-Groszek”, 13) Grubość stali wymiennika ciepła: min. stal kotłowa P265GH o grubości od 8 mm do 10 mm, 14) elementy wykonane z żaroodpornego żeliwa o wysokiej trwałości, 15) spirala podajnika paliwa w całości wykonana z jednego elementu, 16) sterownik obsługujący 4 pompy oraz możliwość obsługi zaworów mieszających, 17) wymiennik ciepła wykonany z atestowanej stali kotłowej /gat. P265GH/ o grubości 8-10 mm, II. Montaż, podłączenie i zintegrowanie z istniejącym systemem w kotłowni tj między innymi: 1) podłączenie do sieci elektroenergetycznych, 2) podłączenie do odprowadzenia spalin do komina, 3) podłączenie obiegu wody i wyposażenie w dwie pompy mieszające obsługujące kotły, 5) wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych w tym przeróbki istniejących instalacji celem podłączenia kotłów CO, 6) wykonanie niezbędnych prac budowlanych celem doprowadzenia kotłowni do stanu użytkowalności w tym między innymi: Koniecznych do umieszczenia kotłów w budynku kotłowni, Uzupełnienie tynków uszkodzonych przy montażu kotła i podłączeniu instalacji, szpachlowanie i malowanie tych miejsc, Wymianę uszkodzonych elementów budynku i montaż zdemontowanych. 3. Wymiary bramy do kotłowni: szerokość 147 cm, wysokość 198 cm. Wysokość pomieszczenia kotłowni: 260 cm. 4. Wykonawca zapewni transport kotłów, zasobników i pozostałych elementów własnym transportem do kotłowni SP w Bielinach. 5. Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające do stosowania i użytkowania na terytorium Polski jak również niezbędną dokumentację. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi, DTR i inne dokumenty niezbędne do prawidłowego uruchomienia i eksploatacji kotła. 6. Wykonawca przeszkoli wyznaczony personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego bez konieczności wyjazdu tych osób na szkolenie. 7. W czasie wykonywania prac montażowych Zamawiający wymaga nieprzerwanej pracy kotłowni ( w zakresie CO).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 1.4) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, zgodnie z opisem w rozdz. XVI pkt 1 ppkt 11, 12) SIWZ albo wskazanie w formularzu ofertowym dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym. - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.5) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach