Przetargi.pl
Dostawa kostki, obrzeży, krawężników i płyt do prac na drogach powiatowych w powiecie kołobrzeskim

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3528810 , fax. 94 3528810
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    ul. Gryfitów 8 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3528810, fax. 94 3528810
    REGON: 33098087900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki, obrzeży, krawężników i płyt do prac na drogach powiatowych w powiecie kołobrzeskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy materiałów drogowych do prac drogowych na drogach powiatowych wraz z transportem wg specyfikacji: 1. kostka brukowa betonowa szara - wysokość 6 cm ; wzór Holland Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 1000 m2 (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. 2. Kostka brukowa betonowa szara - wysokość 8 cm ; wzór Holland Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 500 m2 (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. 3. kostka brukowa betonowa czerwona - wysokość 6 cm ; wzór Holland Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 800 m2 (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. 4. kostka brukowa betonowa czerwona - wysokość 8 cm ; wzór Holland Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 500 m2 (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. 5.krawężnik betonowy drogowy szary o wymiarach 15 x 30 x 100 cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 300 mb (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. 6. krawężnik betonowy najazdowy szary o wymiarach 15 x 22 x 100 cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 200 mb (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb 7. krawężnik betonowy drogowy skośny (prawy, lewy) szary o wymiarach 15 /33-22/ 100 cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 100 mb (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb 8. krawężnik betonowy drogowy łukowy zewnętrzny szary o wymiarach 30 x 15 cm ; R - 5 Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 100 mb (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb 9. obrzeże trawnikowe betonowe szare o wymiarach 8 x 30 x 100 cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 300 mb (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. 10. Płyta ażurowa szara 60 x 40 x 10 cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 200 m2 (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. 11. Płyta chodnikowa szara 50 x 50 x 7 cm Szacunkowa wielkość zamówienia jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi około 200 m2 (+/- 30% odstępstwa). Rzeczywista wielkość zamówienia uzależniona jest od możliwości budżetowych jednostki oraz jej potrzeb. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania dostaw w zależności od zapotrzebowania oraz od możliwości budżetowych jednostki. - Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego, określonego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. - Przedmiot dostawy musi spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. - Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie powiatu kołobrzeskiego i zapewni wyładunek. - Dostawy powinny odbywać się między godziną 7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy pisemną zgodę na inny termin dostawy. - Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego, w ilościach zamawianych telefonicznie lub faxem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. - Pracownikami upoważnionymi ze strony Zamawiającego są: Waldemar Skręty oraz Zbigniew Pilipów. - O potrzebie dostawy Wykonawca będzie informowany co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. -mWykonawca ma obowiązek zrealizować złożone zamówienie w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia złożenia zamówienia, o ile Zamawiający nie określi dłuższego terminu realizacji. - Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. - Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie powiatu kołobrzeskiego i zapewni wyładunek. - Koszt transportu oraz wyładunku musi być wkalkulowany w ceny materiałów przedstawione w ofercie. - Palety zostaną zwrócone Wykonawcy do końca 2013 roku. - Rozliczanie transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawianych i dostarczanych przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wraz z każdą partią towaru, a termin płatności przelewem wynosił będzie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach