Przetargi.pl
Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco wskazane drogi powiatowe ilości - wg potrzeb zamawiającego w roku 2018

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37200 Przeworsk, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17
    37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco wskazane drogi powiatowe ilości - wg potrzeb zamawiającego w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie „Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco wskazane drogi powiatowe, ilości – wg. potrzeb zamawiającego w roku 2018” Na przedmiot zamówienia składa się następujący asortyment: 1. Dostawa kostki brukowej szarej (kształt cegiełka) gr. 6 cm; szacunkowa ilość: 3 000 m2 2. Dostawa kostki brukowej czerwonej (kształt cegiełka) gr. 6 cm; szacunkowa ilość: 300 m2 3. Dostawa krawężnika drogowego (szary) typ: „średni” (10) 12/15x30x100 (cena za metr) szacunkowa ilość: 1400 metrów 4. Dostawa obrzeża betonowego wym. 8x30x100, (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 metr wyrobu); szacunkowa ilość: 1 000 metrów, 5. Dostawa obrzeża betonowego wym. 8x25x100, (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 metr wyrobu); szacunkowa ilość: 1 000 metrów, 6. Dostawa korytek ściekowych 500x600 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 100 szt. 7. Dostawa dna studni 600, H 100 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 35 szt. 8. Dostawa osadników z kręgów żelbetowych fi 1000, h1000 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 3 szt. 9. Dostawa płyt nastudziennych fi 1200 z otworem fi 600 H100 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 5 szt. 10. Dostawa dna studni kwadratowe 1300x1300 mm, H100 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 5 szt. 11. Dostawa płytek chodnikowych 500x500x80 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 50 szt. 12. Dostawa kręgów żelbetowych fi 1200 , h 1000 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 3 szt. 13. Dostawa bloczków betonowych fundamentowych 30x (20-24)x(12-14)cm, ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość:350 szt. 14. Dostawa płyt IOMB (60x40x10cm), ceny należy podać w przeliczeniu na 1 m2, szacunkowa ilość: 150m2. 15. Dostawa dna studni śr 500, h 80 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 5 szt. 16. Dostawa kostki brukowej grafitowej (kształt cegiełka) gr. 6 cm; szacunkowa ilość: 200 m2 17. Dostawa obrzeża betonowego kolor grafit wym. 8x25x100, (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 metr wyrobu); szacunkowa ilość: 200 metrów Ceny ofertowe (jednostkowe) posłużą rozliczeniu przyszłych dostaw i będą podstawą oceny ofert. W cenie wyrobu koszt bezzwrotnych palet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: • zamówienie obejmuje sprzedaż wyrobów betonowych wraz z dostawą transportem oferenta, rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym oraz na bezzwrotnych paletach Dostawcy na jego koszt, partiami na wskazane drogi powiatowe na terenie powiatu przeworskiego; • zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2018), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – w uzgodnieniu z oferentem, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. • termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. trzy dni od zlecenia przekazywanego telefonicznie, faxem lub drogą e-mailową (patrz umowa); • faktyczna ilość zamawianych wyrobów – będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych zamawiającego; • odbiór ilościowy (ew. jakościowy) – w dniu dostawy. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem dostaw. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób , o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. warunku. a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od zawarcia umowy imienny wykaz wszystkich osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi pracownikami. W przedstawionym wykazie, wykonawca wymieni także osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę poprzez; - żądanie przedstawienia kserokopii umów o pracę, Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania  zwrócenie się do właściwych urzędów o potwierdzenie faktu zatrudnienia u wykonawcy (lub podwykonawcy),  legitymowania osób wykonujących dostawę, b) Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii umów zawartych przez wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym zgodnie pkt 2a, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 5. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z zakresem określonym w SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający może udzielić zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w zakresie związanym z tym zamówieniem, gdy będzie posiadał niezbędne środki maksymalnie do 20% wartości dostaw podstawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2; 1) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach