Przetargi.pl
Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco wskazane drogi powiatowe, ilości - wg potrzeb zamawiającego w roku 2017

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37200 Przeworsk, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17
    37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco wskazane drogi powiatowe, ilości - wg potrzeb zamawiającego w roku 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie „Dostawa kostki brukowej i pozostałych wyrobów betoniarskich loco wskazane drogi powiatowe, ilości - wg potrzeb zamawiającego w roku 2017” Na przedmiot zamówienia składa się następujący asortyment: 1. Dostawa kostki brukowej szarej (kształt cegiełka) gr. 6 cm; szacunkowa ilość: 3 000 m2 2. Dostawa kostki brukowej czerwonej (kształt cegiełka) gr. 6 cm; szacunkowa ilość: 300 m2 3. Dostawa krawężnika drogowego (szary) typ: „średni” (10) 12/15x30x100 (cena za metr) szacunkowa ilość: 1400 metrów 4. Dostawa obrzeża betonowego wym. 8x30x100, (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 metr wyrobu); szacunkowa ilość: 1 000 metrów, 5. Dostawa obrzeża betonowego wym. 8x25x100, (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 metr wyrobu); szacunkowa ilość: 1 000 metrów, 6. Dostawa korytek ściekowych 500x600 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 100 szt. 7. Dostawa dna studni 600, H 100 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 35 szt. 8. Dostawa osadników z kręgów żelbetowych fi 1000, h1000 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 3 szt. 9. Dostawa płyt nastudziennych fi 1200 z otworem fi 600 H100 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 5 szt. 10. Dostawa dna studni fi 1200 H100 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 5 szt. 11. Dostawa płytek chodnikowych 500x500x80 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 50 szt. 12. Dostawa kręgów żelbetowych fi 1200 , h 1000 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 3 szt. 13. Dostawa bloczków betonowych fundamentowych 30x (20-24)x(12-14)cm, ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość:350 szt. 14. Dostawa płyt IOMB (60x40x10cm), ceny należy podać w przeliczeniu na 1 m2, szacunkowa ilość: 150m2. 15. Dostawa dna studni śr 500, h 80 (ceny należy podać w przeliczeniu na 1 szt, szacunkowa ilość: 5 szt. Ceny ofertowe (jednostkowe) posłużą rozliczeniu przyszłych dostaw i będą podstawą oceny ofert. W cenie wyrobu koszt bezzwrotnych palet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: • zamówienie obejmuje sprzedaż wyrobów betonowych wraz z dostawą transportem oferenta, rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym oraz na bezzwrotnych paletach Dostawcy na jego koszt, partiami na wskazane drogi powiatowe na terenie powiatu przeworskiego; • zamówienie będzie realizowane sukcesywnie - w ciągu całego sezonu (do 31 grudnia 2017), partiami - w zależności od potrzeb zamawiającego (pojedyncza dostawa – w uzgodnieniu z oferentem, w zależności od rodzaju transportu oferenta). Płatność za każdą dostarczoną i przyjętą dostawę, przelewem w terminie 30 dni. • termin realizacji pojedynczej dostawy – maks. trzy dni od zlecenia przekazywanego telefonicznie, faxem lub drogą e-mailową (patrz umowa); • faktyczna ilość zamawianych wyrobów – będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych zamawiającego; • odbiór ilościowy (ew. jakościowy) – w dniu dostawy. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem dostaw. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób , o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. warunku. a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od zawarcia umowy imienny wykaz wszystkich osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi pracownikami. W przedstawionym wykazie, wykonawca wymieni także osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę poprzez; - żądanie przedstawienia kserokopii umów o pracę, Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania  zwrócenie się do właściwych urzędów o potwierdzenie faktu zatrudnienia u wykonawcy (lub podwykonawcy),  legitymowania osób wykonujących dostawę, b) Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii umów zawartych przez wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym zgodnie pkt 2a, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 5. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. Zgodnie z zakresem określonym w SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający może udzielić zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w zakresie związanym z tym zamówieniem, gdy będzie posiadał niezbędne środki maksymalnie do 20% wartości dostaw podstawowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach