Przetargi.pl
Dostawa kostki brukowej i obrzeży chodnikowych według zapotrzebowania dla Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim na lata 2009-2010.

Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim ogłasza przetarg

  • Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3894510, 3886392
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim
    Plac Odrodzenia 3 3
    89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3894510, 3886392
    REGON: 00052745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.KMIENKRAJENSKI.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kostki brukowej i obrzeży chodnikowych według zapotrzebowania dla Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim na lata 2009-2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kostki brukowej i obrzeży chodnikowych według zapotrzebowania dla Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim na lata 2009-2010 w następującym asortymencie: 1. Kostka brukowa czerwona o grubości 6 cm - 500 m2, 2. Kostka brukowa szara o grubości 6 cm - 2.000 m2, 3. Kostka brukowa szara o grubości 8 cm - 500 m2 , 4. Obrzeża chodnikowe o wym.100 x 20 x 6 (dł. x wys. x grub. w cm.) - 500 mb, 5. Obrzeża chodnikowe o wym.100 x 30 x 8 (dł. x wys. x grub. w cm.) - 1.500 mb, Kod CPV 44.11.31.00-6 - materiały chodnikowe Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą starać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p.), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p.), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p.), e) złożą ofertę wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ f) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2 SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, c) Parafowany przez wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 3. d) Atesty oferowanych produktów. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki, o których mowa w specyfikacji. e) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorców dokumentów - załączników. f) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne, zastrzeżone w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. Wykonawca nie może zastrzec informacji dokumentów, których jawność wynika z zapisów art. 86 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z p. zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologie, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienkrajenski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach