Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim ogłasza przetarg
- Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia 3
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3894510, 3886392
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Kamieniu Krajeńskim
Plac Odrodzenia 3 3
89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3894510, 3886392
REGON: 00052745700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.KMIENKRAJENSKI.PL
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kostki brukowej i obrzeży chodnikowych według zapotrzebowania dla Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim na lata 2009-2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa kostki brukowej i obrzeży chodnikowych według zapotrzebowania dla Urzędu Miejskiego w Kamieniu Krajeńskim na lata 2009-2010 w następującym asortymencie: 1. Kostka brukowa czerwona o grubości 6 cm - 500 m2, 2. Kostka brukowa szara o grubości 6 cm - 2.000 m2, 3. Kostka brukowa szara o grubości 8 cm - 500 m2 , 4. Obrzeża chodnikowe o wym.100 x 20 x 6 (dł. x wys. x grub. w cm.) - 500 mb, 5. Obrzeża chodnikowe o wym.100 x 30 x 8 (dł. x wys. x grub. w cm.) - 1.500 mb, Kod CPV 44.11.31.00-6 - materiały chodnikowe Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - 36 miesięcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą starać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust. 1 pkt. 2 u.p.z.p.), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 u.p.z.p.), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 22 ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p.), e) złożą ofertę wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ f) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 2 SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2, c) Parafowany przez wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika nr 3. d) Atesty oferowanych produktów. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki, o których mowa w specyfikacji. e) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorców dokumentów - załączników. f) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. Dokumenty niejawne, zastrzeżone w ofercie, Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. Wykonawca nie może zastrzec informacji dokumentów, których jawność wynika z zapisów art. 86 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z p. zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologie, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienkrajenski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych i narzędzi
Dodano: 2016-04-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA REALIZACJI INWESTYCJI: PRZEBUDOWA ULICY UŁAŃSKIEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2015-11-05 - SUKCESYWNE DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA REALIZACJI INWESTYCJI: PRZEBUDOWA ULICY UŁAŃSKIEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2015-08-31 - SUKCESYWNE DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA PRZEBUDOWY ULICY SŁONECZNEJ W KOŁACZKOWIE GM. SZUBIN
Dodano: 2014-08-29 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-06-13 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-05-23 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu.
Dodano: 2014-04-30 - Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego na kortach tenisowych przy ul. Przy Stawku 1 w Inowrocławiu
Dodano: 2014-04-16 - DOSTAWA MATERIAŁÓW WARSZTATOWYCH dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza Świeciu oznaczenie sprawy ZP-PN-4/ DGT/ 2014
Dodano: 2014-04-07 - Wykonanie ogrodzeń na obiektach OSiR w Inowrocławiu z podziałem na 5 części: 1) zewnętrzne ogrodzenie kortów tenisowych przy ul. Przy Stawku 1, 2) wewnętrzne ogrodzenie kortów tenisowych przy ul. Przy Stawku 1, 3) zewnętrzne ogrodzenie terenu basenu odkrytego przy ul. Świętokrzyskiej 107, 4) wykonanie słupków i szlabanów na terenie Giełdy - Bazar przy ul. Krzymińskiego, w miejscach wjazdu na teren Giełdy - Bazar, 5) wygrodzenie budynku zaplecza sportowego, boiska bocznego przy ul. Krzymińskiego 4 b.
Dodano: 2014-03-31