Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ignacego Paderewskiego 233
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 4648257 , fax. 0-56 4648257
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Ignacego Paderewskiego 233 233
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 4648257, fax. 0-56 4648257
REGON: 87113275000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kostki betonowej, krawężników ulicznych i obrzeży chodnikowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów do budowy chodników w asortymencie i ilościach: - kostka betonowa szara o grubości 6 cm - 436,00 m2 - kostka betonowa szara o grubości 8 cm - 67,20 m2 - krawężnik betonowy uliczny 15x30x(100; 75) - 174,00 m; - obrzeże chodnikowe betonowe 8x25x(100;75) - 196,00 m; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to przez wykazanie realizacji przynajmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to przez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz siwz
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do formularza ofertowegonastępujące dokumenty i załączniki: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru, b) parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy, c) kosztorys ofertowy, d) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu oraz jakość wyrobu w oparciu o przepisy ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U z 2004 r. Nr 92, poz. 881) e) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresów do wykonania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów drogowych
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów betonowych przeznaczonych na budowę chodników przez Gminę Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa materiałów betonowych przeznaczonych na budowę chodników przez Gminę Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2016-02-15 - Sukcesywne dostawy materiałów betonowych.
Dodano: 2015-12-11 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów drogowych na rzecz Gminy Więcbork
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa materiałów betonowych przeznaczonych na budowę chodników przez Gminę Aleksandrów Kujawski
Dodano: 2015-04-09 - Dostawa materiałów drogowych na rzecz Gminy Więcbork
Dodano: 2015-03-05 - Sukcesywne dostawy materiałów betonowych
Dodano: 2014-11-04 - Sukcesywne dostawy materiałów betonowych.
Dodano: 2014-10-17 - Zakup i dostawa materiałów betonowych prefabrykowanych do budowy chodników w ciągach dróg powiatowych Powiatu Toruńskiego
Dodano: 2014-09-04