Gmina Września ogłasza przetarg
- Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
- Data zamieszczenia: 2014-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
ul. Ratuszowa 1 1
62-300 Września, woj. wielkopolskie
tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
REGON: 00052660100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kopert z nadrukiem dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętego przetargiem jest dostawa kopert z wykonaniem na nich nadruków wg załączonych wzorów. Poszczególne rodzaje kopert + nadruki należy popaczkować i oznaczyć ilość kopert. Zakres ilościowy: 1) Koperta DLSK (prawe okienko) + nadruk nr 1 - 18000 szt. 2) Koperta B5 + nadruk nr 1 - 4000 szt. 3) Koperta C6 + nadruk nr 1 - 13 000 szt. 4) Koperta DLSK (prawe okienko) + nadruk nr 2 - 1000 szt. 5) Koperta C6 + nadruk nr 2 - 6000 szt. 6) Koperta C4 + nadruk nr 3 - 50 szt. 7) Koperta B5 + nadruk nr 3 - 50 szt. 8) Koperta C6 + nadruk nr 3 - 1900 szt. 9) Koperta E4 + nadruk nr 4 - 100 szt. 10) Koperta C4 + nadruk nr 4 - 100 szt. 11)Koperta B5 + nadruk nr 4 - 50 szt. 12) Koperta C6 + nadruk nr 4 - 50 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301990000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną