Przetargi.pl
Dostawa kopert przeznaczeniem do dalszej odsprzedaży dla jednostek podległych Centrum Poczty Oddział Regionalny w Rzeszowie

Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Asnyka 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8533703, 8538545 , fax. 017 8533704
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska Oddział Regionalny Centrum Infrastruktury w Rzeszowie
    ul. Asnyka 9 9
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8533703, 8538545, fax. 017 8533704
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiebiorstwo Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kopert przeznaczeniem do dalszej odsprzedaży dla jednostek podległych Centrum Poczty Oddział Regionalny w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje : Dostawę kopert przeznaczeniem do dalszej odsprzedaży dla jednostek podległych Centrum Poczty Oddział Regionalny w Rzeszowie Na asortyment składają się między innymi: Koperty B-4 SK z paskiem, Koperty B-4 NK , Koperty B-5 NK , Koperty B-5 SK-HK, Koperty B-6, Koperty C-4 SK, Koperty C-5 NK, Koperty C-5 SK, Koperta DL biała SK, Koperta E4, Koperty C6, Koperty Propan. Szczegółowy opis i asortyment przedstawia Kalkulacja cenowa załącznik nr 1 A
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostawom w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ; Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże się zrealizowaniem co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż : 400 000,00 zł brutto (słownie brutto: czterysta tysięcy złotych 00/100) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi (np. referencje lub protokoły realizacji dostawy z których wynikać musi, że dostawy zrealizowane zostały należycie). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia próbek towarów ( po 1 szt./kpl . Kopert z każdego rodzaju asortymentu wyszczególnionego w SIWZ). 4. Przedłożenia oświadczenia producenta, że przedstawiona do przetargu próbka towaru stanowiącego Załącznik nr 2 spełnia wymogi SIWZ ( rodzaj koperty, wymiary, gramatura) 5. Próbki towaru powinny być oznaczone w sposób umożliwiający ich identyfikację ( np.. typ i rozmiar koperty) 6. Próbki towarów stanowią załącznik do oferty oraz integralną część dokumentacji przetargowej. Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, próbki przedmiotu zamówienia na ich pisemny wniosek . Próbki towarów Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia mogą być zwrócone, również na pisemny wniosek po upływie obowiązywania umowy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach