Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Szczęść Boże 18
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 277-86-66 , fax. 032 271-13-11
- Data zamieszczenia: 2011-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu
ul. Szczęść Boże 18 18
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 277-86-66, fax. 032 271-13-11
REGON: 00001775600173 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kopert do siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18.Zamówienie obejmuje asortyment 16 artykułów : ( Koperta: B-4 biała, B-4 brązowa, B-5 biała, B-5 brązowa, B-6 z okienkiem biała, C-4 brązowa, C-4 biała, C-5 biała, C-5 z okienkiem biała, C-6 biała, C-6 z okienkiem biała, DL z okienkiem biała, DL biała, SDS-200 biała, koperta na płyty CD z zabezpieczeniem powietrznym biała, koperta na płyty CD z okrągłym okienkiem biała ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ. Wykonawca udzieli 3 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy ( jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2012r.) do dnia 31.12.2012r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2380-196-52/16 Zakup i dostawa opakowań na dowody rzeczowe na potrzeby Komend Wojewódzkich Policji w kraju oraz KWP Katowice i jednostek terenowych garnizonu śląskiego
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego-Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. Znak: OL/251-63/2014
Dodano: 2014-07-24 - Dostawa kopert (w tym kopert z nadrukiem) transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-44/2014
Dodano: 2014-04-29 - Dostawa kopert
Dodano: 2013-04-15 - Sukcesywna dostawa kopert oraz materiałów biurowych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego- Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak:OL/251-13/2013
Dodano: 2013-02-19 - DOSTAWA KOPERT DLA POTRZEB ODDZIAŁU ZUS W ZABRZU
Dodano: 2013-01-10 - Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2012-12-27 - Zakup i dostawa artykułów papierniczych i materiałów biurowych dla potrzeb Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie
Dodano: 2012-10-24 - Sukcesywna dostawa kopert dla potrzeb Sądu Rejonowego Katowice - Zachód w Katowicach
Dodano: 2012-07-30 - Dostawa kopert do Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2012-05-17