Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw ogłasza przetarg
- Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I.J. Skorupki 21
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
- Data zamieszczenia: 2011-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw
ul. ks. I.J. Skorupki 21 21
90-532 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
REGON: 00051418200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kopert - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kopert. Szczegółowy opis kopert zamieszczony jest na stronie zamawiającego - Załącznik nr 3 do Ogłoszenia - Opis przedmiotu zamówienia. Załącznikami do Ogłoszenia są: * Załącznik nr 1 - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, * Załącznik nr 2 - Wzór umowy, * Załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia, * Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy (w formacie arkusza kalkulacyjnego), * Załącznik nr 5 - Instrukcja dla Wykonawców, Załączniki zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301992301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.
Dodano: 2014-08-28 - Zakup i dostawa artykułów papierniczych i biurowych dla Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2014-02-07 - Zakup i dostawa artykułów papierniczych dla Urzędu Miasta i Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Dodano: 2013-10-02 - Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału ZUS Tomaszów Maz.
Dodano: 2013-06-03 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2013-02-07 - Zakup i dostawa artykułów papierniczych dla Urzędu Miasta i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2013-02-07 - Dostawa kopert dla potrzeb Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz. i t.j.o.
Dodano: 2012-12-20 - dostawa kopert do O/ZUS Tomaszów Maz.
Dodano: 2011-12-14 - Dostawa kopert
Dodano: 2011-05-09 - Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi oraz jego 4 filii
Dodano: 2010-10-03