Przetargi.pl
Dostawa koparko – ładowarki kołowej samobieżnej z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce

Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, ul. Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857118909 , fax. 857112229
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce
    ul. Torowa 12
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 857118909, fax. 857112229
    REGON: 05066730800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.sokolka.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko – ładowarki kołowej samobieżnej z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Dostawa koparko – ładowarki kołowej samobieżnej z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Sokółce. 1.1.1. Koparko – ładowarka kołowa samobieżna z osprzętem będąca przedmiotem zakupu powinna posiadać następujące właściwości: Wymagania 1. fabrycznie nowa tj. nieużywana – wyprodukowana w 2020r. 2. norma emisji spalin min. Stage IV 3. masa koparko - ładowarki: max. 8,2 tony 4. długość całkowita koparko – ładowarki: max. 5,7 m Nadwozie (kabina) 1. 1 drzwiowa lub 2 drzwiowa, 2. spełniający wymagania ochronne konstrukcji ROPS i FOPS 3. uchylne szyby boczne 4. ogrzewana, wentylowana i klimatyzowana 5. obrotowy fotel kierowcy 6. spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej, 7. spryskiwacz i wycieraczka szyby tylnej 8. reflektory robocze na kabinie: minimum 2 przednie i minimum 2 tylne 9. światło ostrzegawcze koloru pomarańczowego 10. radio z głośnikami 11. immobiliser 12. fabryczny system nawigacji satelitarnej GPS z podglądem co najmniej: zużycia paliwa, trybów pracy, miejsca postoju maszyny w czasie rzeczywistym Silnik 1. silnik wysokoprężny turbodoładowany o pojemności min. 4 000 cm3 2. moc 90 KM Układ jezdny 1. skrzynia biegów przełączalna pod obciążeniem 2. min. 4 biegi w przód 3. min. 4 biegi w tył 4. przednie koła skrętne 5. przednia oś skrętna 6. koła jezdne z oponami radialnymi 7. rozmiar kół przednich min. 20’’ 8. rozmiar kół tylnych min. 26’’ 9. napęd na dwie osie wraz z możliwością napędu na jedną oś 10. system automatycznego ograniczenia poślizgu na tylnej osi 11. średnica zawracania bez hamulca max. 8,5 m 12. błotniki kół przednich i tylnych Wyposażenie 1. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne 2. układ hydrauliczny zasilany pompą o wydajności min. 160 l/min 3. pojemność zbiornika paliwa min. 150 litrów Inne 1. koparko – ładowarka kołowa samobieżna z osprzętem wolna od wad i uszkodzeń, sprawna i gotowa bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 2. trójkąt ostrzegawczy 3. gaśnica 1.1.2. Osprzęt ładowarkowy będący przedmiotem zakupu powinien posiadać następujące właściwości: Wymagania osprzęt ładowarkowy 1. fabrycznie nowy tj. nieużywany – wyprodukowany w 2020r.; dedykowany i dostosowany do koparko – ładowarki kołowej samobieżnej będącej przedmiotem zakupu, o której mowa w pkt. 1.1. 2. sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch joysticków elektrohydraulicznych umieszczonych w podłokietnikach fotela operatora 3. musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej 4. musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania 5. łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w 1 - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki 6. widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej 7. pojemność łyżki ładowarki min. 1,0 m3 8. szerokość łyżki max. 2,4 m 9. maksymalna wysokość załadunku min. 3,1 m 10. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 3 100 kg 1.1.3. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki powinien posiadać następujące właściwości: Wymagania osprzęt koparkowy 1. fabrycznie nowy tj. nieużywany – wyprodukowany w 2020r.; dedykowany i dostosowany do koparko - ładowarki, o którym mowa w pkt. 1.1. 2. sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch joysticków elektrohydraulicznych umieszczonych w podłokietnikach fotela operatora, 3. musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, 4. łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm, 5. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), 6. głębokość kopania min. 5,90 m, 7. wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) min. 3,5 m, 8. udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) min. 1400 kg, 9. łyżka trapezowa 10. łyżka skarpowa hydrauliczna 1.2. Dodatkowe wymagania realizacji zamówienia: 1.2.1. Przedmiot zamówienia (koparko – ładowarka kołowa samobieżna z osprzętem) ma być wolna od wad i uszkodzeń, sprawna i gotowa bezpośrednio do pracy – użytkowania bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SIWZ 1.2.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia. 1.2.3. Przedmiot zamówienia (koparko – ładowarka kołowa samobieżna z osprzętem) powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim. 1.2.4. Wymagane okres gwarancji jakości wynosi min. 24 miesiące. 1.2.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określają wystawione i przekazane Zamawiającemu Karty Gwarancyjne. 1.2.6. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych (bez kosztów wymiany części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania pojazdu i materiałów eksploatacyjnych takich jak: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa, filtry przeciwpyłowe układu klimatyzacji, pióra wycieraczek, żarówki oraz płyny układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy płyn do spryskiwacza szyb itp.) ponosi Wykonawca. 1.2.7. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: 1) koszt dojazdu, 2) robocizny, 3) pobytu serwisantów, 4) transportu maszyny do serwisu, 5) fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta. 1.2.8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie województwa podlaskiego. 1.2.9. Wykonawca powinien dysponować wykwalifikowanym zespołem mechaników do serwisowania maszyny w okresie gwarancyjnym. 1.2.10. W miejscu dostawy przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatorów sprzętu w zakresie jego obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 1.2.11. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być w pełni sprawny, po wymianie wszystkich filtrów, płynów eksploatacyjnych i olejów oraz spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1.2.12. Koparko – ładowarka kołowa samobieżna z osprzętem powinna mieć przed przekazaniem Zamawiającemu wykonane przeglądy poparte dokumentami z przeglądów. 1.2.13. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Powiatowy Zarząd Dróg w Sokółce, Obwód Drogowo Mostowy Nr 1 w Sokółce, 16-100 Sokółka, ul. Torowa 12. 1.2.14. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia (parametrów technicznych i wyposażenia) z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy. 1.2.15. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo – odbiorczy 1.3. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SIWZ (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) 1.4. Zamawiający uzna za spełnione wymogi zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych tj. o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż przedstawione w Opisie przedmiotu zamówienia. 1.5. Zamawiający dopuszcza użycie innych „równoważnych" materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości – 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy, 00/100PLN). 1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert . 1.3. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnieniń do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w ofercie powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie): Zamawiający odstępuje od stawiania warunków szczególnych w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346)), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 2) Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) Wraz z ofertą powinna być złożona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu lub oryginał dokumentu poświadczający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz – wraz z jego kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach