Przetargi.pl
Dostawa koparko-spycharko-ładowarki

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7323173 , fax. 044 7323103
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Aleje 3 Maja 33 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7323173, fax. 044 7323103
    REGON: 59065458100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-spycharko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia wymagania techniczno-jakościowe sprzętu - dostawa koparko-spycharko-ładowarki 1. Rok produkcji 2009 2.Silnik - rzędowy, 4 - cylindrowy, turbodoładowany typu diesel o mocy min. 95 KM 3.Przeniesienie napędu Skrzynia biegów i mosty wyprodukowane przez jednego producenta Napęd 4 x4 z możliwością rozłączania napędów -napęd na tylną bądź obie osie Przednia oś skrętna Skrzynia biegów typu Full Powesshift - z możliwością zmiany biegów pod obciążeniem 4 biegi do przodu i 4 do tyłu System zapobiegający poślizgom kół Koła nie mniejsze niż: przód 20, tył 28 Mosty: tylny sztywny, przedni wahliwy o kącie minimum 100 Podwójny system hamulcowy umożliwiający osobne zatrzymywanie prawego lub tylnego koła 4.Układ hydrauliczny Pompa zębata, podwójna Maksymalny wydatek układu minimum 145 l na min Ciśnienie pracy minimum 230bar Instalacja do zasilania narzędzi hydraulicznych np. młota 5. Układ ładowarkowo- spycharkowy Minimalna wysokość wysypu łyżki ładowarkowej 3,2m Łyżka 4 w 1 otwierana z widłami, zębami o pojemności minimum 1,1 m3umożliwiająca spychanie, ładowanie, rozścielanie i chwytanie ładunku, Udźwig: minimum 3300 kg, Szerokość łyżki ładowarkowej min. 2,4m System automatycznego powrotu łyżki do pozycji ładowania System amortyzujący łyżkę podczas jazdy Sterowanie łyżki ładowarkowej za pomocą joysticka 6. Układ koparkowy Głębokość kopania: minimum 5,7 m Zasięg kopania na poziomie gruntu: min. 6,8 m Dwie łyżki o szer. 0,6 m i 0,35 m Ramię teleskopowe Mechaniczny system przesuwu ramienia kopiącego min. 1,1 m Maksymalny udźwig na ramieniu złożonym min. 1400kg 7. Kabina Kabina operatora o kubaturze min. 4 m3 z termicznymi szybami spełniająca normy ROPS/FOFS Dopuszczalny poziom hałasu max 78 dB, Obrotowy fotel operatora, Ogrzewanie, wycieraczki i spryskiwacze przedniej oraz tylnej szyby, możliwość wsiadania oraz wysiadania na obie strony koparko- ładowarki, dodatkowo kabina musi posiadać min. 2 lusterka wsteczne, światła drogowe, kierunkowskazy, światło ostrzegawcze -kogut a także oświetlenie robocze z przodu i tyłu ładowarki, regulowana kolumna kierownicy 8. Wyposażenie dodatkowe - obowiązkowe Łyżka trapezowa do kopania rowu Łyżka skarpowa min. 1500 mm Lemiesz skrętny -pług śnieżny o szer. min. 2750 mm Radioodtwarzacz CD Immobiliser Sygnał cofania Przednie i tylne błotniki Certyfikat CE Instrukcja operatora w języku polskim Katalog części zamiennych Zestaw kluczy i narzędzi, gaśnica oraz trójkąt odblaskowy Serwis: maksymalnie 150 km Masa operacyjna maszyny z wyposażeniem min. 9000kg Maszyna musi być fabrycznie nowa i posiadać gwarancje producenta min. 2 lata lub 200 mtg Termin dostawy: do 2 tygodni od daty podpisania umowy Czas reakcji serwisu 48 godz. W przypadku unieruchomienia maszyny przywrócić maszynę do sprawności w ciągu 8 dni Oferowany sprzęt należy dostarczyć na koszt własny Wykonawcy do siedziby Obwodu Drogowego w Rozprzy ul. 900 - lecia 13 Wykonawca w cenie dostawy winien uwzględnić koszt przeszkolenia 2 operatorów sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - za spełnienie warunku w pkt.1a zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy, b. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat -a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, realizacji co najmniej 3 dostaw, odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - za spełnienie warunku zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców -ub wspólnie spełniał wymagania, o których mowa w pkt. c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - co najmniej 3 dostaw-, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć w ofercie: 4. Szczegółowy opis parametrów oferowanego sprzętu tj. koparko-spycharko-ładowarki, potwierdzający spełnianie wymagań techniczno-jakościowych niniejszej specyfikacji, sporządzony w układzie jak w załączniku Nr 1. 5. Certyfikat CE 6. Informację o przeglądach technicznych koparko-spycharko-ładowarki 7. Informację o okresie gwarancji koparko-spycharko-ładowarki. Ponadto oferta winna zawierać: 8. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązany jest złożyć wymagane dokumenty zgodnie z zapisem § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 1-3 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 4-11 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach