Przetargi.pl
Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Ściegna 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 6741338 , fax. 0-32 6741338
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
    ul. Ściegna 9 9
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0-32 6741338, fax. 0-32 6741338
    REGON: 27237888000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.rok produkcji koparko-ładowarki - nie starsza niż 2001, 2.gwarancja na układ przeniesienia napędu i hydraulikę liczona od daty odbioru maszyny - minimum 12 miesięcy, 3.autoryzowany serwis w promieniu do 50 km, 4.silnik wysokoprężny o mocy minimum 60 kW, 5.napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 6.blokada mechanizmu różnicowego, 7.stalowa osłona układu napędowego, 8.most przedni wahliwy, 9.układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 10.układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, 11.koparkowy kształt wysięgnika, 12.gniazda sworzni ramy obrotowej/podstawy wysięgnika zaopatrzone w wymienne tuleje, 13.układ hamulcowy działający na jedna lub dwie osie z możliwościami hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu, 14.elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy, 15.pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o wydajności minimum 150 l/min, 16.cisnienie robocze w układzie hydraulicznym minimum 200 bar, 17.kabina operatora typu ROPS i FOBS wyposażona w dwoje drzwi oraz wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, 18.stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacja luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe, 19.łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 z zębami i widłami do palet, 20.wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3300mm, 21.ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania nie mniej jak 5800 mm, 22.dwie łyzki koparki o szerokości 610 mm oraz 305 mm, 23.sterowanie ramieniem koparki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych, 24.wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenie pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające przepisom prawa, 25.dostawa na miejsce garażowania na koszt Dostarczającego, 26.szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej, 27.wymagane przeglądy serwisowe co 500 mtg. 28. warunki płatności: przelewem w ciągu 30 dni. Płatność będzie następowała w trzech transzach: I - 50% wynagrodzenia umownego brutto- po dostarczeniu przedmiotu zamówienia i odbiorze potwierdzonym protokołem odbioru, II - 25% wynagrodzenia umownego brutto- w terminie do 31 grudnia 2009 r, III - 25% wynagrodzenia umownego brutto - w terminie do 31 stycznia 2010 r. Termin realizacji: 7 dni od podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy co zostanie potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymienionymi poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz oferty wg zał. nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e).Pełnomocnictwo podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6.Opis techniczny potwierdzający spełnianie parametrów technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.wg zał. nr 4. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach