Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
- Data zamieszczenia: 2015-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
Al. Sienkiewicza 18 18
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
REGON: 00014502300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa koparko ładowarki dla Urzędu Morskiego w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagania gwarancyjne koparko-ładowarki: 1.1. wymagany, minimalny okres całkowicie bezpłatnego serwisu i gwarancji (wszelkie wykonywane naprawy i przeglądy, w tym zużyty materiał i robocizna): minimum 1500 motogodzin pracy sprzętu; 1.2. wykonawca zapewnia autoryzowany mobilny serwis gwarancyjny (na dostawę części jak i obsługę poza gwarancją); 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji napraw gwarancyjnych oraz usług serwisowych sprzętu (zarówno odpłatnych jak i nieodpłatnych) w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu pracy urządzenia, w terminie rozpoczęcia nie dłuższym niż 24 h od momentu zgłoszenia; 1.4. przypadku napraw wymagających sprzętu specjalistycznego wykonywanych poza siedzibą Zamawiającego lub miejscem pracy urządzenia, Wykonawca na własny koszt zabezpieczy transport pojazdu tam i z powrotem; 1.5. w sytuacji gdy czas naprawy gwarancyjnej przekroczy 96 h, Wykonawca zobowiązuję się do zapewnienia Zamawiającemu koparko-ładowarki zastępczej. 2. Warunki realizacji dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Urzędu Morskiego, Obwód Ochrony Wybrzeża w Ustroniu Morskim, ul. Nadbrzeżna 8. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca oraz do przeprowadzenia testów próbnych koparko-ładowarki na własny koszt. Podczas odbioru Zamawiający dokona zbadania stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz zgodności parametrów techniczno-użytkowych z warunkami technicznymi określonymi w SIWZ. W ramach odbioru Zamawiający zastrzega sobie również prawo do przeprowadzenia prób technicznych, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru. 3. Dodatkowe informacje - przeszkolenie w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu: 3.1. dostawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia, 3.2. szkolenie takie musi zakończyć się w dniu odbioru i przebiegać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - minimum 6 godzin, 3.3. koszt szkolenia ponosi w całości Wykonawca. 4. Ofertowana koparko-ładowarka musi posiadać niezbędne wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjne i oświetlenie pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawnym. Ponadto musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym, posiadać certyfikat zgodności z normami CE. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres bezpłatnego serwisu i gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną