Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. J. Dąbrowskiego 29c
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6463750 , fax. 075 6462192
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. J. Dąbrowskiego 29c 29c
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 075 6463750, fax. 075 6462192
REGON: 23082738800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa koparko-ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Parametry techniczne: 1. Koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy (Prawo o ruchu drogowym) posiadająca homologację drogową. 2. Świadectwo z - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432600003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejsza specyfikacja oraz wszystkie dokumenty do niej dołączone mogą być użyte jedynie w celu sporządzenia oferty. Oferent przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest sprzeczna z ustawą, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez dostawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawiać na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, g) dostawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: Formularz oferty Oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem: koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli dostawcy C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie dostawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatluban.pl;www.pzdluban.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki
Dodano: 2015-08-31 - Zakup i dostawa używanej koparko - ładowarki
Dodano: 2015-08-21 - Leasing operacyjny fabrycznie nowej koparko - ładowarki wraz z osprzętem, rok produkcji 2015 z opcją wykupu
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa używanej koparko - ładowarki oraz używanego wózka widłowego na potrzeby Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Polkowicach
Dodano: 2014-10-21 - ZDH/14/2014 - Zakup używanej ładowarki kołowej z dostawą
Dodano: 2014-08-05 - Leasing koparko-ładowarki
Dodano: 2014-06-25 - Dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2014-05-09 - Dostawa używanej ładowarki kołowej .
Dodano: 2014-03-25 - Dostawę używanej koparko ładowarki dla Trzebnickiego Zakładu Gospodarki Komunalnej ERGO Spółka z o.o. w Trzebnicy. Znak Sprawy TZGK.PN.3.2014
Dodano: 2014-03-24 - dostawa używanej koparko ładowarki dla Trzebnickiego Zakładu Gospodarki Komunalnej ERGO Spółka z o.o. w Trzebnicy
Dodano: 2014-03-10