Przetargi.pl
Dostawa koparko - ładowarki w ramach projektu „Ochrona brzegów morskich w rejonie Półwyspu Helskiego”

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2019-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 14500001111000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko - ładowarki w ramach projektu „Ochrona brzegów morskich w rejonie Półwyspu Helskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa koparko – ładowarki, maszyna kołowa z napędem 4x4, wszystkie koła równej wielkości o średnicy felg minimum 28 cali, maksymalna moc silnika minimum 110KM, masa własna nie mniejsza niż 8000kg. 2. Oferowana maszyna musi być fabrycznie nowa i wyprodukowana w roku 2019. 3. Fabryczna kompletacja i wyposażenie maszyny przeznaczone jest dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego, spełniające wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Ruchu Drogowym. 4. Oferowana koparko - ładowarka musi pochodzić z oficjalnego autoryzowanego kanału dystrybucji producenta na terenie Polski. Okres fabrycznej gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy od dnia odbioru pojazdu. Ewentualny limit motogodzin do zakończenia gwarancji wynosi minimum 1000mth. 5. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko – ładowarki. 6. Miejsce dostawy: Urząd Morski w Gdyni, OOW Rozewie, ul. Rozewska 17, 84 – 104 Jastrzębia Góra. 7. Wykonawca, bezpośrednio po podpisaniu protokołu odbioru maszyny, wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny odnośnie jakości przedmiotu umowy. 8. Wykonawca w okresie gwarancyjnym podejmie czynności naprawcze maszyny w czasie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia niesprawności. 9. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi zawierające elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania maszyny - w języku polskim. 10. Wykonawca dostarczy katalog części zamiennych maszyny w języku polskim (lub angielskim jeśli części i podzespoły opisane są za pomocą kodów i numerów) – w formie pisemnej lub elektronicznej. 11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie nieodpłatnego szkolenia praktycznego (dla 2 operatorów) w miejscu odbioru maszyny w zakresie bhp, obsługi, eksploatacji i konserwacji oferowanej koparko – ładowarki. Wykonawca wystawi imienne zaświadczenia dla przeszkolonych operatorów upoważniające do wykonywania obsługi codziennej, eksploatacji i konserwacji oferowanej koparko – ładowarki. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Formularzu Specyfikacji Technicznej - Załącznik nr 1A do SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Projekt: „Ochrona brzegów morskich w rejonie Półwyspu Helskiego”. 16. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 43.26.11.00-0 Koparki mechaniczne; 43.26.11.00-1 Ładowarki mechaniczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną