Przetargi.pl
Dostawa koparko - ładowarki dla Gminy Gruta

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Mełno, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4683121 , fax. 056 4683188
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta
    86-330 Mełno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4683121, fax. 056 4683188
    REGON: 00053429100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa koparko - ładowarki dla Gminy Gruta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem dostawy będzie fabrycznie nowa koparko - ładowarka. Koparko - ładowarka musi posiadać gwarancję producenta na minimum 24 miesiące. Koparko - ładowarka musi spełniać następujące minimalne wymogi dotyczące parametrów eksploatacyjnych: (NAZWA PARAMETRU, WYMAGANIA) CZĘŚĆ KOPARKOWA 1. Typ wysięgnika: teleskop, 2. Głębokość kopania/teleskop: Min. 5,8 m, 3. Zasięg w poziomie od sworznia obrotu: Min. 6,5 m, 4. Kąt obrotu łyżki koparkowej: Min. 180 stopni, 5. Szerokość łyżki koparkowej: ok. 600 mm, 6. Łyżka koparkowa z zębami: wymagana, 7. Udźwig łyżki koparkowej na max. wysuwie: Min. 900 kg, CZĘŚĆ ŁADOWARKOWA 8. Pojemność łyżki ładowarkowej: Min. 1 m3, 9. Wysokość wysypu łyżki ładowarkowej: Min. 2650 mm, 10. Kąt obrotu łyżki ładowarkowej: Min. 45 stopni, 11. Udźwig na łyżce ładowarkowej: Min. 3,1 t, 12. Łyżka ładowarkowa z zębami : wymagane, 13. Łyżka ładowarkowa otwierana: wymagane, 14. Łyżka ładowarkowa pływająca: wymagane, 15. Widły do palet: wymagane, SILNIK 16. Moc silnika: Min. 90 KM, 17. Typ silnika: turbodoładowany, 18. Silnik:Spełniający normę min. TIER II, POZOSTAŁE 19. Skrzynia biegów - typ: Manualna lub automatyczna, 20. Ilość biegów: 4 do przodu, 21. Hamulce: Tarczowe w kąpieli olejowej, 22. Szerokość opon: przód / tył Min. 12,5 / 16,9, 23. Średnica felg z przodu: Maks. 20 cali, 24. Napęd na obie osie: wymagane, 25. Lampa błyskowa pomarańczowa: wymagane, 26. System ostrzegania przy cofaniu: dźwiękowy, 27. kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS :wymagane, 28. Dżojstikowe sterowanie częścią ładowarkową: pożądane, 29. Dżojstikowe sterowanie częścią koparkową: pożądane, 30. Gumowe podkładki pod stabilizatory: wymagane, 31. Części współpracujące z głównym sworzniem obrotu ramienia koparki powinny mieć tuleje wymienne: wymagane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się według formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gruta.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach