Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3491248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2014-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3491248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 00028864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kontenerów sterylizacyjnych dla UCK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenerów sterylizacyjnych w ilości, asortymencie oraz wymaganiach bezwzględnych określonych w załączniku nr 6 do SIWZ, na okres 12 miesięcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do doliczenia kosztów eksploatacji dla kontenerów wymagających osobnego plombowania dla zdefiniowanego okresu gwarancji przy założeniu 365 dni x 3 lata x 2 plomby na kontener. 3.Zamawiający wymaga, aby każdy kontener był oznakowany kodem - data matrix. 4.Zamawiający informuje, że dostarczone próbki będą poddane testowaniu, tzn. zostaną poddane procesowi mycia, dezynfekcji i sterylizacji - mycie przy pomocy środka Neodisher Medi Clean Forte, dezynfekcja termiczna, sterylizacja 4 min, 134 0C. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej części na którą Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 2.300,00 zł a dla ofert częściowych: Pakiet 1 - 2.000,00 zł Pakiet 2 - 200,00 zł Pakiet 3 - 100,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadium ustalonych dla poszczególnych części. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl/zamowienia.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNEGO RODZAJU WYROBÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-26 - D25M/252/11-30rj/16 Przetarg nieograniczony na dostawę asortymentu do krioablacji wraz z dzierżawą kriokonsoli
Dodano: 2016-07-22 - SUKCESYWNE DOSTAWY URZĄDZEŃ I OBŁOŻEŃ DO ELEKTROFIZJOLOGII SERCA
Dodano: 2016-07-07 - SUKCESYWNE DOSTAWY SPRZĘTU DO ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH ORAZ TAŚM STOSOWANYCH W LECZENIU NIETRZYMANIA MOCZU U KOBIET
Dodano: 2016-07-06 - DZP/26/16 MATERIAŁY DLA BLOKU OPERACYJNEGO
Dodano: 2016-06-22 - SUKCESYWNE DOSTAWY URZĄDZEŃ DO ELEKTROFIZJOLOGII SERCA WRAZ Z DZIERŻAWĄ KRIOKONSOLI
Dodano: 2016-06-09 - Dzierżawa fakoemulsyfikatora wraz z dostawą akcesoriów
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2016-05-25 - Zakup i dostawa lampy szczelinowej dla WSPL SPZOZ w Ustce
Dodano: 2016-05-02 - Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego 31/PN/2016
Dodano: 2016-04-19