Przetargi.pl
"Dostawa kontenerów na odpady na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o."

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, , fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=160798

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa kontenerów na odpady na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wyładunkiem kontenerów, na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach, w rodzaju i ilościach opisanych w ust. 5 niniejszego Działu SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony i wyładowany w terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach koło Ełku, prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk), transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu. 4. Zakres ilościowo-asortymentowy przedmiotu zamówienia obejmuje kontenery, opisane w ust. 5 niniejszego Działu SIWZ, w ilości łącznej wynoszącej 8 sztuk. 5. Wykonawca, dostarczy asortyment, spełniający minimalne wymagania techniczno-jakościowe, określone przez Zamawiającego, w rodzaju i w postaci: 1) kontener otwarty typu I: a) fabrycznie nowy, nieużywany; b) ilość: 4 sztuki; c) typ: otwarty; d) pojemność: minimum 32 m³; e) wymiary wewnętrzne minimalne: 6.500x2.300x2.200mm; f) masa całkowita (netto kg): do 5.500; g) rama wykonana według normy: DIN 30 722 lub równoważnej; h) hak: zamieszczony na wysokości: 1.570 mm, wykonany z pręta o średnicy: minimum 50 mm, wykonany ze stali: S355 z atestem, mogący przenosić obciążenie: minimum 150 kN; i) rolki:  długość: 300 mm,  średnica: minimum 162 mm; j) dno:  wykonane z blachy o grubości: minimum 5 mm,  wykonane ze stali: S235; k) ściany boczne i przednia:  wykonane z blachy o grubości: minimum 3 mm,  wykonane ze stali: S235; l) smarowniczki we wszystkich częściach ruchomych (rolki, ryglowanie, mechanizm odpychania); m) zabezpieczenie antykorozyjne poprzez dwukrotne gruntowanie po poprzednim piaskowaniu konstrukcji; n) pomalowany według palety RAL na kolor 5017. 2) kontener z dachem stalowym zamykanym mechanizmem hydraulicznym typu II: a) fabrycznie nowy, nieużywany; b) ilość: 2 sztuki; c) typ: z dachem stalowym zamykanym mechanizmem hydraulicznym; d) pojemność: minimum 21 m³; e) wymiary wewnętrzne minimalne: 6.500x2.300x1.400mm; f) masa całkowita (netto kg): do 5.500; g) rama wykonana według normy: DIN 30 722 lub równoważnej; h) hak: zamieszczony na wysokości: 1.570 mm, wykonany z pręta o średnicy: minimum 50 mm, wykonany ze stali: S355 z atestem, mogący przenosić obciążenie: minimum 150 kN; i) rolki:  długość: 300 mm,  średnica: minimum 162 mm; j) dno:  wykonane z blachy o grubości: minimum 5 mm,  wykonane ze stali: S235; k) ściany boczne i przednia:  wykonane z blachy o grubości: minimum 3 mm,  wykonane ze stali: S235; l) smarowniczki we wszystkich częściach ruchomych (rolki, ryglowanie, mechanizm odpychania); m) zabezpieczenie antykorozyjne poprzez dwukrotne gruntowanie po poprzednim piaskowaniu konstrukcji; n) pomalowany według palety RAL na kolor 5017. 3) kontener otwarty typu III: a) fabrycznie nowy, nieużywany; b) ilość: 2 sztuki; c) typ: otwarty; d) pojemność: minimum 21 m³; e) wymiary wewnętrzne minimalne: 6.500x2.300x1.400mm; f) masa całkowita (netto kg): do 5.500; g) rama wykonana według normy: DIN 30 722 lub równoważnej; h) hak: zamieszczony na wysokości: 1.570 mm, wykonany z pręta o średnicy: minimum 50 mm, wykonany ze stali: S355 z atestem, mogący przenosić obciążenie: minimum 150 kN; i) rolki:  długość: 300 mm,  średnica: minimum 162 mm; j) dno:  wykonane z blachy o grubości: minimum 5 mm,  wykonane ze stali: S235; k) ściany boczne i przednia:  wykonane z blachy o grubości: minimum 3 mm,  wykonane ze stali: S235; l) smarowniczki we wszystkich częściach ruchomych (rolki, ryglowanie, mechanizm odpychania); m) zabezpieczenie antykorozyjne poprzez dwukrotne gruntowanie po poprzednim piaskowaniu konstrukcji; n) pomalowany według palety RAL na kolor 5017.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział XIII 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej: kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca składa w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy PZP. 1) Jeżeli Wykonawca nie zachowa terminu określonego w Ustawie PZP i złoży niniejsze oświadczenie wraz z ofertą, spowoduje to powstanie uzasadnionych wątpliwości Zamawiającego w zakresie aktualności tego dokumentu. W takim przypadku Wykonawca zostanie wezwany w trybie art. 26 ust. 2f Ustawy PZP do złożenia aktualnego dokumentu, bądź też Wykonawca zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.) będzie mógł wskazać dla Zamawiającego, że załączony do oferty dokument jest aktualny i należy go uwzględnić. Oświadczenie musi być złożone w oryginale. Zamawiający oprócz formy papierowej dopuszcza również możliwość złożenia niniejszego oświadczenia w formie elektronicznej podpisanego elektronicznym podpisem kwalifikowanym. 2) W sytuacji, gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden Wykonawca, Wykonawca ten zwolniony jest ze złożenia w/w oświadczenia. Dział XIV SIWZ Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą: 1. wypełniony „Formularz Ofertowy”, sporządzony na wzorze formularza stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. wskazanie „Zastrzeżenia nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa” – Załącznik Nr 8 do SIWZ – jeśli dotyczy – w przypadku składania oferty w formie elektronicznej; 3. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunków udziału w postępowaniu (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 5 do SIWZ); 4. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12)-23) Ustawy PZP (według załączonego wzoru druku - Załącznik nr 6 do SIWZ); 5. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, o którym mowa w Dziale XXXII. SIWZ (według załączonego wzoru druku – Załącznik Nr 7 do SIWZ) – jeśli dotyczy; 6. pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty; 7. pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej; 8. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty elektronicznej, pełnomocnictwo również musi zostać złożone w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Natomiast w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy załączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej. 9. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji, według załączonego wzoru druku – Załącznik nr 3 do SIWZ – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach