Przetargi.pl
Dostawa kontenerów na odpady komunalne

Zakład Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 72-500 Międzyzdroje, ul. Nowomyśliwska 86
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 328 08 73 , fax. 91 3282186
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ochrony Środowiska
    ul. Nowomyśliwska 86 86
    72-500 Międzyzdroje, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 328 08 73, fax. 91 3282186
    REGON: 81001759700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosmiedzyzdroje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa kontenerów na odpady komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) 11 sztuk kontenerów na wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwany dalej PSZOK) na terenie Gminy Międzyzdroje. Rodzaje i ilości kontenerów zostały szczegółowo opisane w SIWZ. Wszystkie kontenery muszą być wyposażone w rolki jezdne, znormalizowane, przystosowane do transportu samochodami wyposażonymi w urządzenia hakowe. Kontenery muszą być malowane dwukrotnie farbą podkładową i nawierzchniową z zewnątrz i wewnątrz z zabezpieczeniem antykorozyjnym we wskazanych kolorach. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu paletę dostępnych kolorów. Wykonawca pomaluje kontenery według kolorów wybranych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru kontenerów w innych kolorach po wcześniejszym uzgodnieniu. W ramach jednego koloru barwa/odcień kontenerów winny być identyczne. Kontenery muszą mieć możliwość wyładunku poprzez tylne drzwi otwierane na zewnątrz i zaczepiane o burty. Drzwi dwuskrzydłowe, indywidualnie regulowane z dolnym zabezpieczeniem. Elementy konstrukcji kontenerów muszą być spawane spawem ciągłym i oszlifowane. Kontenery muszą być wykonane z blachy o grubości min. 3 mm, wyprodukowane nie wcześniej niż w drugiej połowie 2012r. Zamawiający wymaga, by wraz z ofertą Wykonawca złożył opisy, fotografie lub karty katalogowe z oznaczeniem, które kontenery zostały wycenione/przedstawione w ofercie. Kontenery zostaną dostarczone na teren bazy Zakładu Ochrony Środowiska w Międzyzdrojach przy ul. Nowomyśliwskiej 86 i tam rozładowane. Koszty transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca. Dostawa kontenerów odbędzie się w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 14.00. Dokładny termin dostawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednak nie później niż w dniu 31.07.2013r. Wykonawca gwarantuje, że oferowane kontenery spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego a także, że są fabrycznie nowe i objęte min. 2 letnią gwarancją od dnia odbioru. Gwarancja zostanie dostarczona wraz z kontenerami. W przypadku, gdy dostarczone kontenery są niezgodne z zawartą umową lub posiadają stwierdzone w czasie odbioru wady, Wykonawca jest zobowiązany wymienić kontenery wadliwe na wolne od wad lub usunąć zgłoszone przez Zamawiającego wady w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia ich zgłoszenia. Kontenery muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi towarów oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty itp. Za ewentualne zawinione szkody na majątku Zamawiającego podczas rozładunku odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zos.miedzyzdroje.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach