Przetargi.pl
Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Systemu Silnego Uwierzytelnienia na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8346184 , fax. 61 8346147
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    Matejki 59
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8346184, fax. 61 8346147
    REGON: 30097351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl; bip.poznan.pl;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Systemu Silnego Uwierzytelnienia na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Systemu Silnego Uwierzytelnienia, na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1 Dostawa i konfiguracja Systemu; 1.2 Dostawa i wdrożenie sprzętowych tokenów w postaci pendrive, w liczbie 10 sztuk, 1.3 Dostwa kompletnej dokumentacji m. in. konfiguracji systemu, administratora, użytkownika drogą elektroniczną oraz poprzez wskazaną przez Wykonawcę stronę internetową; 1.4 Wdrożenie systemu, 1.5 Szkolenie minimum 8 godzin roboczych dla wskazanych przez Zamawiającego osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48219300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 1 200,00 zł (słownie złotych: tysiąc dwieście złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone w terminie (dnia i godziny) składania ofert, określonego w Rozdziale 11 pkt 11.1 SIWZ. UWAGA: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego na konto PKO BP S.A. Nr 19 1020 4027 0000 1102 1262 7305 z adnotacją: „Dostawa, konfiguracja i wdrożenie Systemu Silnego Uwierzytelnienia na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna, należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej „Wadium – dostawa, konfiguracja i wdrożenie Systemu Silnego Uwierzytelniania na potrzeby zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu ” w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 59) Kancelaria, parter, pok. 021, do terminu (dnia i godziny) składania ofert, określonego w Rozdziale 11 pkt. 11.1 SIWZ, natomiast kserokopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia z art. 25 a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Dokument ( np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a Pzp 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania, które należy złożyć w oryginale badź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginełem notarialnie 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiajacemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowód, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 6) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, przedkładają także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania dotyczące Podwykonawcy 7) Kserokopia wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną