Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2018-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa, konfiguracja i instalacja wyposażenia pracowni niezbędnego do przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów w zakresie matematyki i informatyki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt niezbędny do przeprowadzania doświadczeń i eksperymentów w zakresie matematyki i informatyki, jak również dostawa, konfiguracja i instalacja doposażenia, w związku z projektem „Podwyższenie kompetencji z zakresu matematyki i informatyki przez licealistów Miejskiego Obszaru funkcjonalnego Poznania” realizowanym w ramach działania 8.1.4 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, pierwszej jakości. Warunkiem prawidłowej realizacji projektu jest działanie zgodne z zakresem aktualnego wniosku o dofinansowanie, zapisami umowy o dofinansowanie oraz obowiązującymi wytycznymi w zakresie realizacji projektów unijnych i przepisami prawa krajowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: dostawa, konfiguracja i instalacja sprzętu elektronicznego szczegółowo określonego w załączniku nr 1.1 A do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Część 2: dostawa, konfiguracja i instalacja zestawów narzędzi, pomocy dydaktycznych oraz wyposażenie pracowni szczegółowo określony w załączniku nr 1.2 A do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wymagane jest zapewnienie minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczony sprzęt, narzędzia, pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie pracowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 4 100zł na całość zamówienia z podziałem na poszczególne części zamówienia w następującej wysokości: dla Części 1 - 3 400zł dla Części 2 - 700zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- załącznik nr 1.1B i/lub załącznik nr 1.2 B do wzoru umowy odpowiednio dla danej części zamówienia . 3) Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy w ramach SL2014 załącznik nr 8 do SIWZ 4) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku”
Dodano: 2024-07-29 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-07-02 - Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-15 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-27 - "MiniPAKT" - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2024-03-10 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Województwa Wielkopolskiego z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Dodano: 2024-02-20 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla macierzy IBM V7000
Dodano: 2023-12-11 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2023-11-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-15