Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 61-623 Poznań, ul. Wilczak 51
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 828 93 00, 8265392 , fax. (061) 852 01 31
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Wydział Zamówień Publicznych
ul. Wilczak 51 51
61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 828 93 00, 8265392, fax. (061) 852 01 31 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem oraz urządzeniami peryferyjnymi wg poniższego zestawienia: Komputer stacjonarny - szt. 21 Laptop - szt. 8 Laptop II - szt. 1 Monitory LCD 17 - szt. 17 Monitory LCD 19 - szt. 3 Drukarki A3 atramentowa koloro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu nie mogą brać udziału, a w przypadku złożenia oferty zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy: 1.1) którzy nie spełniają warunków ogólnych i warunków szczegółowych udziału w postępowaniu, określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp; 1.2) którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 1.3) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik niniejszego postępowania; 1.4) którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Ustawy; 2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24.1,2 i spełnia warunki określone w art.22.1 i art.44 Ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-03-17 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KONINIE W 2016 ROKU
Dodano: 2016-03-11 - SPRZĘT KOMPUTEROWY (Nr rej. I/04/16)
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2016-02-29 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego - liczba części 2
Dodano: 2015-11-30 - Sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego do siedziby zamawiającego
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa komputerów oraz akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-11-18 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Kleszczewo - dostawa komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń.
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa 52 sztuk zestawów komputerowych
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego, urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Dodano: 2015-10-21