Przetargi.pl
Dostawa komputerów używanych oraz monitorów fabrycznie nowych.

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2019-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 17030000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów używanych oraz monitorów fabrycznie nowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa komputerów używanych oraz monitorów fabrycznie nowych w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I - 2/II do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 samodzielne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”) i opisanymi poniższymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), z możliwością złożenia oferty na wybraną część: Zadanie I - Jednostka centralna poleasingowa, CPV 30213000-5; Zadanie II - Monitor nowy, nieużywany, CPV 30231300-0. 2. Rok produkcji komputerów poleasingowych nie może być wcześniejszy niż 2014, z okresem gwarancji minimum 6 miesięcy na komputery używane i minimum 12 miesięcy na monitory nowe. Szczegółowy opis parametrów technicznych został zawarty jest w Formularzu cenowym – Załącznik nr 2/I – 2/II do SIWZ. 3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien udokumentować rok produkcji oferowanych komputerów, na podstawie posiadanych dokumentów. 4. Termin realizacji zamówienia będzie wynosił 21 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa nastąpi we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Wykonawca jest obowiązany dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, według zasady „door to door”. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów, norm, aprobat lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego artykuły wymienione w Załączniku nr 2/I-2/II do SIWZ. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne artykułów muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe w innych przypadkach określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 6. Cena brutto ulegnie zmianie w przypadku uzyskania potwierdzenia zamówienia zgodnie art.83 ust. 14 Ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54 poz.535 z 2004 r.) uprawniającego do zastosowania 0% stawki podatku VAT. W przypadku zastosowania 0% stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do terminowego rozliczania korekt faktur. 7. Wymienione w treści załącznika nr 2I – 2/II artykuły/sprzęty muszą odpowiadać i/lub posiadać atesty Polskich Norm. W przypadku artykułów, które odpowiadają Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. 2016 poz. 806), oraz dyrektywom 73/23/EWG, 93/68/EWG, artykuły te winny posiadać certyfikat bezpieczeństwa CE. 8. W przypadku realizacji oprogramowania w systemie EDU / MOLP należy podawać adres kontaktowy: Andrzej Szałas e-mail: licenses@tu.koszalin.pl tel. (94) 34 86 868 fax. (94) 34 86 808 Uczelniane Centrum Technologii Informatycznych. Dostawca zobowiązany jest do przesyłania drogą elektroniczną na adres licenses@tu.koszalin.pl zestawienia zbiorczego dostarczonych licencji w ramach umowy MOLP (załącznik nr 5 do SIWZ). Zestawienie winien przesyłać niezwłocznie po realizacji dostawy. Zestawienie powinno być przesłane w pliku umożliwiającym edycję (np. *.doc /*.docx ). W przypadku dostarczenia licencji bez dostawy komputera dostawca nie jest zobowiązany do wypełnienia pozycji "Typ/Numer".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2/I – 2/II do SIWZ. 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach