Gmina Udanin ogłasza przetarg
- Adres: 55-340 Udanin, Udanin
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 744 28 70 , fax. 76 8709242
- Data zamieszczenia: 2020-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Udanin
Udanin 26
55-340 Udanin, woj. dolnośląskie
tel. 76 744 28 70, fax. 76 8709242
REGON: 39064810900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.udanin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów przenośnych w ramach programu grantowego pn.: zdalna szkoła+ w ramach ogólnopolskiej sieci edukacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 16 szt. komputerów przenośnych, 16 szt myszek bezprzewodowych oraz 16szt. Słuchawek komputerowych w ramach programu grantowego pn.: Zdalna szkoła+ w ramach ogólnopolskiej Sieci edukacyjnej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zakresem rzeczowym zamówienia, objętym Specyfikacją przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego zawarte w Specyfikacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, profesjonalny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich oraz gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 5. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami przedmiotu umowy w określonym terminie w ilości zgodnej z zakresem rzeczowym zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do niniejszej siwz. 6. Przedmiot umowy dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego 55-340 Udanin 26, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 14:00. Wykonawca poinformuje Zamawiającego minimum dwa dni przed dostawą o dacie i godzinie dostawy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia w sposób trwały na każdym sprzęcie logotypu instytucji dotującej. Logotypy oraz napis zostanie przekazany Wykonawcy przed podpisaniem umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo jeśli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną