Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, al. 3 Maja 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4282935 , fax. 087 4282935
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
al. 3 Maja 14 14
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4282935, fax. 087 4282935
REGON: 00101108100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów przenośnych, rzutników multimedialnych, tablic interaktywnych, aparatów cyfrowych oraz sprzętu Audio-Video do szkół podstawowych i gimnazjów w Giżycku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt komputerowych, tablice interaktywne, urządzenia Audio i Video szkół podstawowych i gimnazjów w Giżycku w ramach projektu Nasza przyszłość kształtuje teraźniejszość współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Art. 22 ust. 1 pkt 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej; Art. 22 ust. 1 pkt 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Art. 22 ust. 1 pkt 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Art. 22 ust. 1 pkt 1 Wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Art. 22 ust. 1 pkt 3 Wymagane dokumenty: - aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dopuszcza się załączenie w ofercie promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu. Art. 22 ust. 1 pkt 4 Wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 4 i 5 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gizycko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie oraz przejść granicznych w województwie warmińsko-mazurskim
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Izby Celnej w Olsztynie
Dodano: 2015-11-23 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego nowego i używanego dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa komputerów przenośnych dla Izby Celnej w Olsztynie
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa komputerów przenośnych, adapteru, oprogramowania, toreb do notebooków, myszy komputerowych, klawiatur komputerowych, monitora, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, pendrive, niszczarek, baterii do notebooka, akumulatorów do UPS, prezentera multimedialnego, telefonów bezprzewodowych, tabletu, dysku zewnętrznego
Dodano: 2015-11-04 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego nowego i używanego dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej w Olsztynie
Dodano: 2015-10-08 - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu do wyposażenia pracowni radiowo - telewizyjnej dla Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa sprzętu komputerowego, min: komputerów przenośnych , zestawu komputerowego stacjonarnego ,drukarki na potrzeby Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie, w związku z realizacją zadań Funduszu Pracy
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa sprzętu komputerowego, min: komputerów przenośnych (CPV 30213100-6 - komputery przenośne), zestawu komputerowego stacjonarnego (CPV 30200000-1 - urządzenia komputerowe), drukarki (CPV 42162000-7 - urządzenia drukujące) na potrzeby Warmińsko - Mazurskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Olsztynie, w związku z realizacją zadań Funduszu Pracy
Dodano: 2015-07-07