Przetargi.pl
Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym dla Gminy Biała Rawska w ramach projektu „Zdalna Szkoła+ wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”

Gmina Biała Rawska ogłasza przetarg

  • Adres: 96-230 Biała Rawska, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 159 377 , fax. 46 81 59 444
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Rawska
    ul. Jana Pawła II 57
    96-230 Biała Rawska, woj. łódzkie
    tel. 468 159 377, fax. 46 81 59 444
    REGON: 52787100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialarawska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym dla Gminy Biała Rawska w ramach projektu „Zdalna Szkoła+ wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 42 komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym Windows 10 dla Gminy Biała Rawska w ramach realizacji projektu „Zdalna Szkoła+ wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”. 2. Szczegółowe parametry techniczne oraz ilościowe określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Użyte nazwy własne w załączniku nr 1 do SIWZ są przykładowe i służą do określenia parametrów sprzętu. Dopuszcza się rozwiązania równoważne spełniające wskazane parametry. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; dostawa jest realizowana na koszt Wykonawcy; produkty będą dostarczone przez Wykonawcę do Urzędu Miasta i Gminy w Białej Rawskiej w dni robocze w godzinach otwarcia urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach 7:30 – 15:30, środa w godzinach 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30. 2) Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez obie strony; protokół zdawczo – odbiorczy będzie stanowił podstawę do wypłaty wynagrodzenia; 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 4) Dostarczony sprzęt musi być: a) fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń oraz nieobciążony prawami osób trzecich; b) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach producenta sprzętu; c) oznaczony znakiem CE, posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności CE. 5. Licencje na dostarczone oprogramowanie Wykonawca wystawi na Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza udzielenie licencji bezpośrednio przez producenta. 6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników dostarczonych urządzeń za pośrednictwem serwisu internetowego. 7. Do wszystkich urządzeń zgodnie z wymaganiami należy dołączyć wszelkie przewody/kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 8. Okres gwarancji określony w załączniku nr 1 do SIWZ należy traktować jako minimalny, wymagany przez Zamawiającego. 9. Wymagane jest, żeby serwis gwarancyjny świadczony był przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis producenta lub autoryzowanego partnera producenta sprzętu/generalnego dystrybutora w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej, rozumianej jako przybycie serwisanta do siedziby Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wysłania niesprawnego sprzętu do producenta lub do naprawy w siedzibie autoryzowanego serwisu wysyłkę na koszt własny organizuje Wykonawca. W szczególnych przypadkach dopuszcza się możliwość bezpośredniego korzystania przez Zamawiającego z udzielonej gwarancji producenta sprzętu. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ. 12. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30200000 – 1 Urządzenia komputerowe; 48000000 – 8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne. 13. Oferowane produkty muszą posiadać certyfikaty i standardy opisane w Załączniku nr 1 do SWIZ. Dopuszcza się możliwość składania dokumentów równoważnych, wydawanych przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie usługi lub dostawy będącej przedmiotem zamówienia. 14. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia warunki określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ (wykaz oferowanego sprzętu). Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Biała Rawska, reprezentowana przez Burmistrza Białej Rawskiej, ul. Jana Pawła II 57, 96 – 230 Biała Rawska, e – mail: umig@bialarawska.pl 2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: magdalena@kuszmider.com.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym dla Gminy Biała Rawska w ramach projektu „Zdalna Szkoła+ wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” nr RG.II.271.08.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 1) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm. dalej „ustawa Pzp”); 2) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 3) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 4) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 5) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 6) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Białej Rawskiej 51 9291 0001 0000 0723 2000 0110 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji, poręczenia). Dokument wadialny winien być dołączony (np. spięty/zszyty) do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał dołączony do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot Wykonawcy bez dekompletowania (rozpinania/rozszywania) oferty. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania z ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający dokonuje zwrotu i zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy zawarte w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; formularz oświadczenia (Załącznik nr 6 do SIWZ) będzie dostępny na stronie internetowej Zamawiającego razem z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach