Gmina Koronowo ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 826 400 , fax. 523 826 401
- Data zamieszczenia: 2020-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
Plac Zwycięstwa 1
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 826 400, fax. 523 826 401
REGON: 92350665000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów przenośnych (laptopów). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych laptopów oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania, w zakresie wskazanym poniżej: PAKIET A – dostawa fabrycznie nowych laptopów. PAKIET B – dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koronowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji został określony w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z Formularzem asortymentowo - cenowym (załącznik nr 4A do SIWZ) - w zależności od tego, na które PAKIETY Wykonawca składa ofertę. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zamawiającego). 3. *pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale) , o którym mowa w Rozdziale V pkt 4 niniejszej siwz (jeżeli dotyczy). 4. * pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy/Wykonawców (jeżeli dotyczy). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad sprzętu elektronicznego w związku z realizacją projektu pn. „Rodzina w Centrum 3”
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa komputerów przenośnych dla Politechniki Bydgoskiej
Dodano: 2023-09-06 - Dostawa tabletu pancernego
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu „Cyfrowa Gmina” dla użytkowników końcowych
Dodano: 2023-07-21 - Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR. Zakup akcesoriów komputerowych – III postępowanie.
Dodano: 2023-02-14 - dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na części
Dodano: 2022-12-23 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach grantu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-12-09 - dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na części
Dodano: 2022-12-06 - dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na części
Dodano: 2022-11-25