Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg
- Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
- Data zamieszczenia: 2014-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
REGON: 14060331300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kopernik.org.pl; http://bip.kopernik.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów, monitorów, stacji dokujących, dysków SSD, serwerów i oprogramowania na potrzeby Centrum Nauki Kopernik, nr sprawy: PO/ZP/64/2014/CNK/AŁ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa komputerów, monitorów, stacji dokujących, dysków SSD, serwerów i oprogramowania na potrzeby Centrum Nauki Kopernik. Przedmiotowe zamówienie jest podzielone na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności w Załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ oraz wzorze umowy na część I zamówienia - stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ, na część II zamówienia - stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ oraz na część III zamówienia - stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ. Zakres zamówienia - poniżej 207.000 EUR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, jako zabezpieczenia złożonej Oferty. Wykonawca składający Ofertę wniesie wadium w kwocie odpowiadającej wartości: a) dla części I zamówienia - 4.000,00 złotych (słownie złotych: cztery tysiące złotych), b) dla części II zamówienia - 1.000,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc złotych), c) dla części III zamówienia - 2.500,00 złotych (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego poniżej. SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium i do dostarczenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie później niż w dniu składania Ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bądź poręczenia, z treści powyższych dokumentów winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (podmiotu, który wystawił gwarancję lub poręczenie) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie Zamawiającego zgłoszone w terminie związania Ofertą, po wystąpieniu dowolnej okoliczności wskazanej w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 15.6. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za datę wniesienia wadium Zamawiający uzna datę uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 15.7. Wadium winno być wniesione na cały okres związania Ofertą. 15.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl; http://bip.kopernik.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatów cyfrowych na potrzeby realizacji projektu Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w 2016 r. w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 - w podziale na dwa zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa laptopów w ilości 2 sztuk (nr ref. sprawy: ZP/15/16)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie.
Dodano: 2016-07-26 - dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb realizacji projektu pt. Dziecko w wieku przedszkolnym - aktywny partner w edukacji, komunikacji oraz zabawie. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Projekt realizowany jest na podstawie umowy nr RPMA.10.01.04-0934/15-00 z dnia 24 czerwca 2016 roku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriami w ramach projektu Ochrona różnorodności gatunkowej cennych przyrodniczo siedlisk na użytkach rolnych na obszarach Natura 2000 w woj. lubelskim
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-120/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa komputerów przenośnych 2 szt. Postępowanie nr WEiTI/35/ZP/2016/1035
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego, numer sprawy: KBW-PZP/PN/10/2016
Dodano: 2016-07-18 - Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UTH
Dodano: 2016-07-07