Przetargi.pl
Dostawa komputerów, monitorów, oprogramowania, przeprowadzenie szkoleń oraz serwis sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Aleksandrów Kujawski.

Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2822031, 2822059 w. 37 , fax. 054 2822031, 2822059
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski
    ul. Słowackiego 12 12
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, fax. 054 2822031, 2822059
    REGON: 00054496400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów, monitorów, oprogramowania, przeprowadzenie szkoleń oraz serwis sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Aleksandrów Kujawski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Kod CPV 30213000-5 Komputery osobiste 30231300-0 Monitory ekranowe 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 80533000-9 Usługi zapoznawania użytkownika z obsługą komputera i usługi szkoleniowe 30232110-8 Drukarki laserowe 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 30236000-2 Modernizacja sprzętu komputerowego Dostawa komputerów, monitorów, oprogramowania, przeprowadzenie szkoleń oraz serwis sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Aleksandrów Kujawski w ramach realizacji projektu pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie gminy Aleksandrów Kujawski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a. Komputerów stacjonarnych typ I (All-In-One) - 150 szt. b. Komputerów stacjonarnych typ II wraz z monitorem - 100 szt. c. Systemów operacyjnych oraz oprogramowania antywirusowego - 250 kompletów. d. Serwis sprzętu komputerowego i oprogramowania - 250 szt. e. Szkolenie stacjonarne - 150 os. 2) Wymagania w zakresie innych cech: a) komputery i pozostałe urządzenia muszą być fabrycznie nowe, b) urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim; c) do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi oraz licencje oprogramowania, d) wykonawca dokona instalacji, konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z wymaganym oprogramowaniem biurowym, antywirusowym i do zdalnego zarządzania u beneficjenta końcowego oraz miejscu prowadzenia działań koordynacyjnych (pod wskazanym adresem przez zamawiającego) tak, aby był on gotowy do pracy po przekazaniu użytkownikowi końcowemu i aby nie była konieczna ingerencja odbiorcy końcowego, e) inne wymagane dokumenty dotyczące sprzętu określone zostały w Specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz do formularza ofertowego. 3) Wykonawca udziela gwarancji określonej w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń (załącznik nr 6 do SIWZ oraz do formularza ofertowego) i zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 4) Szczegółowa Specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń obejmujących z określeniem ilości zamawianego sprzętu została określona w załączniku nr 6 do SIWZ, składającym się z następujących elementów: - Komputerów stacjonarnych typ I (All-In-One) wraz z oprogramowaniem - 150 szt. - Komputerów stacjonarnych typ II wraz z monitorem i oprogramowaniem - 100 szt. - Systemów operacyjnych oraz oprogramowania antywirusowego - 250 kompletów. - Serwis i modernizacja sprzętu komputerowego i oprogramowania - 250 szt. - Szkolenie stacjonarne - 150 os. 5) Wykonawca sporządza i załącza do oferty specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, przy czym parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowany sprzęt. Wykonawca może zaoferować lepsze parametry sprzętu. 6) W wypełnionej tabeli w formularzu oferty, Wykonawca podaje producenta i model oferowanego sprzętu oraz oferowane okresy gwarancji. IV.1. Wymagania stawiane wykonawcy 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia w szczególności dotyczące terminów dostaw sprzętu komputerowego, jego instalacji oraz terminów i miejsc przeprowadzania szkoleń a także wielkości grup szkoleniowych, uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Powyższe ustalenia i decyzje nie mogą prowadzić do zmiany oferty Wykonawcy ani nie mogą stać w sprzeczności z zapisami SIWZ. Osoby odpowiedzialne za powyższe ustalenia i decyzje zostaną wskazane w §4 umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. 4) Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. IV.2. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca w ofercie wskazuje część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. w pieniądzu, b. poręczeniach bankowych, c. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, d. gwarancjach bankowych, e. gwarancjach ubezpieczeniowych, f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek w Banku KBS Aleksandrów Kujawski, nr konta: 64 9537 0000 0010 5356 2000 0027 z adnotacją wadium nr sprawy In.271.14.2015.JZ W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt XI ust 1 SIWZ, w formie i formach, o których mowa w pkt XI ust 2 SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 7) Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia itp.) należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty, włożonej do koperty, gdzie oferta). Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność jego zwrotu po zakończeniu postępowania. W przypadku pieniądza - kopię potwierdzenia dokonania przelewu (jako dowód wniesienia wadium) dołącza się do oferty na tych samych zasadach jak powyżej. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego jej wykonania; c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 9) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp., Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14) Wadium w pieniądzu (wraz z należnymi odsetkami) wniesione przez wykonawcę, którego oferta została wybrana, może być - na jego pisemny wniosek (za jego zgodą) - zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach