Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-900 Kozienice, al. gen. Wł. Sikorskiego 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6148234 , fax. 048 6148139, 6148332
- Data zamieszczenia: 2013-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
al. gen. Wł. Sikorskiego 10 10
26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
tel. 048 6148234, fax. 048 6148139, 6148332
REGON: 67014645000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów i oprogramowania dla SPZZOZ w Kozienicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów oraz oprogramowania dla SPZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do siwz. 3) Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): a) zadanie Nr 1: 30.21.30.00-5 - komputery osobiste b) zadanie Nr 2: 48.90.00.00-7 - różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 4) Przedmiot zamówienia składa się z 2 niepodzielnych zadań. zadanie Nr 1 - Zestawy komputerowe zadanie Nr 2 - Microsoft Office 2010 dla użytkowników domowych i małych firm BOX PL 5) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: a) zadanie Nr 1 - 1 260,00 ( słownie: tysiąc dwieście sześćdziesiąt złotych i 00/100), b) zadanie Nr 2 - 1 110,00 (słownie: tysiąc sto dziesięć złotych i 00/100). 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form: a) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PEKAO S.A., Nr konta bankowego: 66 1240 5703 1111 0000 4899 8619, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000, Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dostawa komputerów i oprogramowania dla SPZZOZ w Kozienicach. 5) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 b,c,d,e muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 Ustawy. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 6) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa art. 46 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawy sprzętu komputerowego. Oznaczenie sprawy: M.270.2.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego na potrzeby Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 2 części
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego dla ISE PW
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego (V Części)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup sprzętu komputerowego - część IV
Dodano: 2016-07-21 - ZAKUP 120 ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH DWUMONITOROWYCH
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: komputerów stacjonarnych, komputera przenośnego
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-18 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2016-07-18