Przetargi.pl
Dostawa komputerów i oprogramowania dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-008 Bydgoszcz, ul. Słowackiego 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3211142 , fax. 052 3212350
  • Data zamieszczenia: 2011-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego
    ul. Słowackiego 7 7
    85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3211142, fax. 052 3212350
    REGON: 00084239000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów i oprogramowania dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów i oprogramowania określonego w załączniku nr 2 do siwz a) zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada minimalne parametry techniczne i programowe zgodne ze wskazanymi w kolumnie 2 formularza cenowego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanego przez zamawiającego sprzętu, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy (urządzenia wymienione w załączniku nr 2 do siwz) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu wykonawca może załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanego urządzenia, aprobaty techniczne, inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego urządzenia. b) Wykonawca jest zobowiązany: -w przypadku oferowania sprzętu o parametrach wskazanych przez Zamawiającego - do potwierdzenia tego zapisem zgodnie z siwz umieszczonym w kolumnie 2 formularza cenowego - załącznik nr 2 do siwz)-w przypadku oferowanego sprzętu równoważnego - do podania w kolumnie 2 załącznika nr 2 do siwz- dokładnego opisu z uwzględnieniem wszystkich wymaganych parametrów-do wskazania w formularzu cenowym w kolumnie 2 typu, modelu, producenta oferowanego sprzętu. 1.2 W zakresie asortymentów, Zamawiający dokonując ich opisu wskazał nazwał handlową (nazwę producenta). Tym samym Zamawiający wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego. 1.3 Zamawiający wymaga aby urządzenia były fabrycznie nowe (tzn. nie używane wcześniej), wolne od wad fizycznych i prawnych. 1.4. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia terminu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady (na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, sprzęt komputerowy oraz monitory) liczony od daty zrealizowania całej dostawy potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru sprzętu zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. W przypadku oprogramowania i osprzętu obowiązuje termin producenta osprzętu lub oprogramowania, jednak nie krótszy niż wskazany w załączniku nr 2 do siwz. 1.5 Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wydać kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim. 1.6 Wszelkie usterki, awarie, reklamacje zgłaszane przez zamawiającego do wykonawcy, w okresie gwarancyjnym, usuwane będą w siedzibie zamawiającego lub specjalizowanym serwisie niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia faksem lub drogą elektroniczną (email) z koniecznością potwierdzenia jego odbioru tą sama drogą; w przypadku konieczności dokonania naprawy trwającej dłużej niż 14 dni , w siedzibie zamawiającego zostanie zainstalowany równorzędny sprzęt zastępczy o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w ofercie. W przypadku nie potwierdzenia otrzymania zgłoszenia, termin liczy się od dnia wysłania przez zamawiającego, zgłoszenia faksem lub drogą elektroniczną (email). 1.7 Serwis - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi serwisowej door to door - door-to-door - sposób realizacji naprawy urządzenia, który polega na przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego sprzętu do serwisu (na koszt serwisu). Naprawione urządzenie wraca następnie przesyłką kurierską do właściciela także na koszt serwisu. 1.8 Oferowane urządzenia muszą spełniać wymagania normy bezpieczeństwa PN-EN 60950:2002 (Bezpieczeństwo urządzeń techniki informatycznej) oraz być zgodne z przepisami dotyczącymi oznaczenia CE w szczególności z art. 9 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r., Nr 138 poz. 935 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr 155, poz. 1089). Muszą spełniać pozostałe normy określone w załączniku nr 2 do siwz opisane dla poszczególnych pozycji załącznika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach