Przetargi.pl
Dostawa komputerów i innych pomocy dydaktycznych w ramach programu CYFROWA SZKOŁA.

Gmina Buczek ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, ul. Główna 20
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6774495 , fax. 043 6774786
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Buczek
    ul. Główna 20 20
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 043 6774495, fax. 043 6774786
    REGON: 00053258200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buczek.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów i innych pomocy dydaktycznych w ramach programu CYFROWA SZKOŁA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących ilości komputerów i pomocy dydaktycznych w ramach programu CYFROWA SZKOŁA: 1.tablicy interaktywnej ze ściennym systemem mocowania - 3 szt, 2.sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego -1 szt , 3. mobilnej szafki do bezpiecznego przechowywania i ładowania baterii 20 komputerów przenośnych - 2 szt, 4.systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt, 5.projektora krótkoogniskowego z sufitowym systemem mocowania -3 szt, 6.zestaw głośników z uchwytem do montażu na ścianie z regulacją w pionie i poziomie - 3 szt, 7.projektora multimedialnego z sufitowym systemem mocowania - 1 szt, 8.ekranu projekcyjnego ze ściennym systemem mocowania - 1 szt, 9.wizualizera - 1 szt, 10.routera -1 szt, 11.punktu dostępowego - 3 szt, 12.kontrolera punktów dostępowych -1 szt, 13.komputera przenośnego dla nauczyciela z oprogramowaniem - 3 szt, 14.komputera przenośnego dla ucznia z oprogramowaniem - 29 szt, Szczegółowy zakres dostawy określa załącznik nr 6 do SIWZ - Dostawa sprzętu do SP im. M Konopnickiej w Buczku -Szkoły Filialnej w Czestkowie na koszt i ryzyko Dostawcy. - zintegrowanie i montaż dostarczonego sprzętu i oprogramowania w ramach kosztów dostawy projektu - Gwarancja min 3 lata ,a w przypadku tablic interaktywnych min 5 lat - Naprawy gwarancyjne będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego z bezpłatnym dojazdem, a w przypadku konieczności wykonywania napraw w serwisie transport sprzętu do serwisu i powrotny na koszt dostawcy - serwis zobowiązany jest przystąpić do usunięcia usterki w terminie 24 godz. od chwili zawiadomienia telefonicznego, fax, e-mail. - Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie w ramach kosztów dostawy min. 4 nauczycieli i z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. Zakres szkolenia przeprowadzonego w miejscu dostarczenie sprzętu powinien gwarantować prawidłową obsługę i użytkowanie sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający ustala kwotę wadium na 5000,00 zł (pięć tysięcy zł.) którą należy wnieść do dnia 09.10.2012 do godz. 14.00 Wadium może być wnoszone w: 1.1 pieniądzu, terminem wniesienia wadium w pieniądzu jest termin uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a rachunek Zamawiającego w terminie upływu składania ofert nie będzie uznany, tzn. pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Warcie Oddział w Buczku nr konta : 69 9270 1016 0100 0013 2001 0202 1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 1.3 gwarancjach bankowych 1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25,poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 ). 2.W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, w terminie wniesienia wadium należy dołączyć oryginał dowodu wniesienia wadium. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 4.1 upłynął termin związania ofertą 4.2 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy 4.3 zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 5.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 5.2 który został wykluczony z postępowania 5.3 którego oferta została odrzucona. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Okoliczności zwrotu wadium, jego przepadku określa Ustawa 7.Z chwilą zmiany terminu złożenia ofert przez zamawiającego jednocześnie ulega zmianie termin wpłaty wadium, godzina wpłaty pozostaje bez zmian chyba, że w zawiadomieniu o zmianie terminu złożenia ofert podano również zmienioną godzinę wpłaty wadium. 8. W przypadku zmiany terminu złożenia oferty należy również przedłużyć obowiązkowo termin ważności wadium. 9.Oferenci, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą ( lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą),zostaną wykluczeni z postępowania zgodnie z art. 24 ust 2 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buczek.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach