Przetargi.pl
Dostawa komputerów i drukarek (urządzeń wielofunkcyjnych) oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 35 miejsc dostępowych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem

Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem 54
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4401035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 4401035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 00053502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminagrodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komputerów i drukarek (urządzeń wielofunkcyjnych) oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 35 miejsc dostępowych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa komputerów, drukarek (urządzeń wielofunkcyjnych) oraz świadczenie usługi dostępu do sieci Internet dla 35 miejsc dostępowych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem. 1. Zamówienia zostało podzielone na 3 etapy: 1.1. Etap I - dostawa sprzętu komputerowego. W zakres etapu wchodzi: a. Dostawa zestawów komputerowych dla gospodarstw domowych - 35 kpl b. Dostawa drukarek (urządzeń wielofunkcyjnych) -35 szt. c. Dostawa oraz instalacja oprogramowania dla gospodarstw domowych (pakiet biurowy)- 35 pakietów d. Dostawa oraz instalacja oprogramowania antywirusowego - 35 pakietów e. Oznakowanie sprzętu/naklejki na sprzęt - 35 kpl f. Montaż sprzętu komputerowego i drukarek (w tym instalacja i aktywacja oprogramowania) oraz sprzętu sieciowego umożliwiającego korzystanie z oferowanej usługi dostępowej wraz z konfiguracją sprzętu i uruchomienie usługi dostępowej - 35 szt. 1.2. Etap II - dostawa drukarek (urządzeń wielofunkcyjnych) - 89 szt. a. Dostawa oraz montaż (wraz z uruchomieniem) drukarek (urządzeń wielofunkcyjnych) dla 89 beneficjentów, którzy dysponują już sprzętem komputerowym wraz z oprogramowaniem - drukarki muszą posiadać sterowniki do systemu operacyjnego - Linux Kubuntu. b. Oznakowanie sprzętu/naklejki na sprzęt - 89 szt. 1.3. Etap III - Aktualizacje oprogramowania oraz dostęp do sieci Internet W zakres etapu wchodzi: a. Aktualizacja oprogramowania do końca realizacji projektu (do 31.12.2015r.) - dla 35 komputerów - 35 kpl b. Usługa dostępu do Internetu - X/XI 2014 do XII 2015 (35 gosp. dom. X 15 m-cy=jednostek rozliczeniowych) -maksymalnie 525 jedn. Podana ilość jednostek oraz termin rozpoczęcia realizacji usługi dostępu do Internetu służy jedynie określeniu ilości jednostek niezbędnej do ustalenia wartości przedmiotu zamówienia i porównywalności złożonych ofert. Faktyczna ilość jednostek może ulec zmniejszeniu. W tej sytuacji Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktyczną ilość zrealizowanych jednostek (iloczynu liczby punktów dostępowych oraz liczby miesięcy świadczenia usługi dostępu do Internetu). Usługa dostępu do Internetu musi zostać rozpoczęta najpóźniej w następnym dniu po zamontowaniu ostatniego zestawu komputerowego (w 15 dniu od daty podpisania umowy). 2. Dostarczony sprzęt komputerowy (komputery, urządzenia wielofunkcyjne oraz osprzęt sieciowy) musi być objęty minimum 36-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru i montażu sprzętu. Sprzęt komputerowy i sieciowy musi posiadać instrukcję w języku polskim. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się reagować na telefoniczne i mailowe zgłoszenie serwisowe. Czynności zmierzające do usunięcia zgłoszonej wady/usterki należy podjąć w ciągu pierwszej doby roboczej od zgłoszenia w miejscu instalacji sprzętu. W przypadku niemożności dokonania napraw w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy. W przypadku niemożności dokonania naprawy gwarancyjnej w ciągu 10 dni roboczych od daty zgłoszenia sprzętu do naprawy, Wykonawca winien wymienić sprzęt na nowy, wolny od wad o parametrach nie gorszych od wymienianego. Niedostępność usługi dostępu do Internetu jest liczona od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili powiadomienia Zamawiającego o ponownej dostępności usługi. Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usługi - 48 godzin od chwili odebrania zgłoszenia przez Wykonawcę. Przywrócenie dostępności usługi, każdorazowo musi być potwierdzone protokołem zdawczo -odbiorczym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 6 do specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminagrodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach