Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 37
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4020103, 077 4020128 , fax. 077 4020101
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Opolski Oddział Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Głogowska 37 37
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4020103, 077 4020128, fax. 077 4020101
REGON: 01581798500104 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja zamówienia polegać będzie na: I. Dostawie komputerów, drukarek oraz oprogramowania. Dokładną charakterystykę zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ II. Odbiorze zużytego sprzętu komputerowego, w ilości wskazanej przez Zamawiającego (nie większej niż 2 szt. zużytego sprzętu za 1 szt. nowego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć: 1.Oświadczenie o akceptacji przedstawionych przez Zamawiającego warunków umownych realizacji zamówienia. Wykonawca jest obowiązany zaakceptować przedstawione przez Zamawiającego warunki umowne realizacji zamówienia i zobowiązać się do podpisania umowy, na wymienionych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w przypadku wyboru jego oferty. Treść warunków umownych określa wzór umowy załączony do specyfikacji - załącznik nr 3. 2. Oświadczenie o akceptacji wymagań technicznych określających przedmiot zamówienia. Wykonawca jest obowiązany zaakceptować przedstawione przez Zamawiającego wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie składanej oferty. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1. do SIWZ 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4. Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TLZP/2-23/233/101/2016 Zakup i dostawa komputerów, monitorów laptopów i drukarek laserowych .
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Nr postępowania DOA-IV.272.27.2016
Dodano: 2016-07-20 - TLZP/2-23/233/90/2016 Zakup i dostawa komputerów, monitorów laptopów i drukarek laserowych .
Dodano: 2016-07-14 - Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.23.2016
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2016-01-25 - Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2015-10-19 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego. Nr postępowania: DOA-IV.272.52.2015
Dodano: 2015-10-08 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu i jednostek podległych
Dodano: 2015-10-01 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu i jednostek podległych
Dodano: 2015-07-30