Przetargi.pl
dostawa komputerów biurowych PC wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz monitorów LCD

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-824 Warszawa, ul. Przybyszewskiego 70/72
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8651935 , fax. 022 8644857
  • Data zamieszczenia: 2009-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Przybyszewskiego 70/72 70/72
    01-824 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8651935, fax. 022 8644857
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa komputerów biurowych PC wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz monitorów LCD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 szt. komputerów biurowych PC wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz 120 szt. monitorów LCD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2, oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z póżn. zm.), ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, a) że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonał minimum min. 3 (trzy) zamówienia na dostawę zestawów komputerowych lub komputerów o wartości brutto min. 350.000,- zł każde. Wykazane w załączniku do oferty zamówienia muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zlecone dostawy zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokół odbioru). b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 350.000,00 zł; c) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 350.000,00 zł. d) Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał certyfikat jakości potwierdzający, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r., wg wzoru określonego w zał. nr 5 do siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie w imieniu wszystkich składa Pełnomocnik. b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na zał. 5a składa każdy wykonawca składający ofertę. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum). c) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy (konsorcjanci) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. d) Wykaz zrealizowanych zamówień opisanych w punkcie 1.2)a) część III siwz - zał. Nr 6 do siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca lub Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca lub Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 350.000,00 zł W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika. g) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że produkty będące przedmiotem zamówienia odpowiadają określonym normom np. ISO-9001, ISO-14001 lub dokument równoważny. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu, a podpisuje pełnomocnik. Ponadto należy złożyć: 1) Ofertę o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ofertę składa Pełnomocnik. 2) Formularz cenowy - zał. nr 2 do siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie formularz składa Pełnomocnik. 3) Parametry techniczno-eksploatacyjne oferowanego sprzętu - zał. Nr 3 do siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie formularz składa Pełnomocnik. 4) Deklaracje zgodności CE sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu, a podpisuje pełnomocnik. 5) Oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez uprawnioną jednostkę badawczą, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) musi wynosić maksymalnie 19dB. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu, a podpisuje pełnomocnik. 6) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokument, o którym w części III punkt 2 lit.c) d) siwz wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach