Sąd Apelacyjny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-330 Wrocław, ul. Energetyczna 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7987777 , fax. 071 7987714
- Data zamieszczenia: 2012-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny we Wrocławiu
ul. Energetyczna 4 4
53-330 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7987777, fax. 071 7987714 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komponentów do wydawania i obsługi bezpiecznego podpisu elektronicznego na potrzeby projektu e-protokół. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) kart procesorowych w liczbie 1000 sztuk, 2) klienckiego oprogramowania pośredniczącego, 3) czytników kart procesorowych ze złączem USB w liczbie 350 sztuk, 4) oprogramowania umożliwiającego podpisywanie dokumentów elektronicznych - 3000 licencji stanowiskowych, 5) oprogramowania umożliwiającego weryfikację wytworzonego podpisu - licencja nieograniczona ilościowo, terytorialnie, i terminowo. W ramach licencji zamawiający ma prawo udostępniać oprogramowanie weryfikujące wytworzony podpis elektroniczny każdemu podmiotowi, który zamierza zweryfikować podpis elektroniczny wytworzony przez Zamawiającego 6) Licencji COMARCH Certificate Authority 3.0 lub równoważna - 1000 licencji, zwanych dalej urządzeniami, komponentami, sprzętem lub rozwiązaniem. 2. Szczegółowy opis techniczny urządzeń zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zamawiający obecnie jest w posiadaniu Infrastruktury Klucza Publicznego (PKI) opartej o rozwiązania produkcji Comarch (Comarch Certificate Authority, Comarch SmartCard 3.0 Comarch SmartCard Reader 3.0), toteż wskazane parametry techniczne w SIWZ wynikają z konieczności zapewnienia kompatybilności zamawianych urządzeń i oprogramowania z możliwością wykorzystania pełnej funkcjonalności w ramach posiadanego systemu przez Zamawiającego. Na chwilę obecną system wdrożony w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu zapewnia obsługę 2000 użytkowników (protokolantów), składających podpisy na 387 centralnych jednostkach rejestrujących na salach rozpraw w sadach apelacyjnych i okręgowych. Celem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest rozbudowa systemu, pozwalająca na podpisywanie nagrań e-protokołu przez 3000 użytkowników na 753 salach rozpraw w sądach apelacyjnych, okręgowych i rejonowych w Polsce. 4. Ilekroć w niniejszej SIWZ użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w SIWZ, kompatybilne (współpracujące) z istniejącą Infrastrukturą Klucza Publicznego w tym samym zakresie, co produkty opisane w siwz. Zastosowanie rozwiązania równoważnego nie ograniczy funkcjonalności posiadanego systemu przez Zamawiającego i nie będzie powodować konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. 5. W przypadku zaoferowania w ofercie rozwiązań równoważnych, Wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć dokładny opis oferowanych produktów dla każdego z urządzeń równoważnych, z wyszczególnieniem właściwości technicznych i użytkowych, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. Opisy te stanowią dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wątpliwości na etapie badania ofert pod względem zgodności z SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia testów poszczególnych funkcjonalności urządzeń przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. W tym celu Zamawiający wskazuje jako obowiązek dla wszystkich Wykonawców, złożyć wraz z ofertą: 1) 2 czytniki kart wraz ze sterownikami na płycie CD , 2) 2 karty wraz z oprogramowaniem klienckim na płycie CD celem sprawdzenia współpracy z dostarczonym czytnikiem, posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem, czytnikami COMARCH SmartCard Reader 3.0 oraz poprawnego działania dostarczanego czytnika z kartami COMARCH SmartCard 3.0., 3) Oprogramowania służącego do podpisywania dokumentów elektronicznych oraz do weryfikacji wytworzonego podpisu na płycie CD celem sprawdzenia poprawnego działania i współpracy z systemem cyfrowej rejestracji rozpraw na salach sądowych, posiadanym przez Zamawiającego 4) Licencje COMARCH CA lub równoważne, dostarczane w ramach oferty, Pliki na płytach CD muszą być dokładnie opisane oraz posiadać instrukcje instalacji. Powyższe elementy stanowią dokumenty w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy. W/w próbki zostaną zwrócone Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty. 8. Na cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres wg oświadczenia zawartego w ofercie. 9. Zamawiający wymaga aby komponenty (sprzęt oraz oprogramowanie) dostarczone w ramach postępowania posiadały przynajmniej dwuletni serwis producenta dostępny przez 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie z czasem przystąpienia do usunięcia usterki najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu zgłoszenia. 10. Całość oferowanych komponentów (sprzęt oraz oprogramowanie) musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. Dostarczone urządzenia muszą być nowe (tzn. wyprodukowane nie dawniej niż 6 miesięcy przed ich dostarczeniem), nieużywane. 11. Warunki realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO, znak postępowania: ZP-12/07/2016
Dodano: 2016-07-12 - UMW/AZ/PN-8/16 Modernizacja sieci WiFi w Domach Studenckich Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Wojciecha z Brudzewa 12
Dodano: 2016-03-14 - dostawy i świadczenie usług informatycznych
Dodano: 2015-12-02 - DOSTAWA I WDROŻENIE URZĄDZENIA SIECIOWEGO TYPU FIREWALL DO OCHRONY PLATFORMY MULTGENBANK - 2 postępowanie
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2015-11-06 - DOSTAWA I WDROŻENIE URZĄDZENIA SIECIOWEGO TYPU FIREWALL DO OCHRONY PLATFORMY MULTGENBANK
Dodano: 2015-11-02 - Sprzęt sieciowy dla Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa przełączników sieciowych oraz systemu do rejestracji sesji zdalnych
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej
Dodano: 2015-10-20 - DOSTAWA AKTYWNYCH URZĄDZEŃ SIECIOWYCH DLA POTRZEB INSTALACJI SIECI INTERNETOWEJ DLA UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2015-10-08