Przedszkole Samorządowe w Milejowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-020 Milejów, ul. Ogrodowa 10
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (081) 757 20 35 , fax. (081) 757 23 85
- Data zamieszczenia: 2011-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Samorządowe w Milejowie
ul. Ogrodowa 10 10
21-020 Milejów, woj. lubelskie
tel. (081) 757 20 35, fax. (081) 757 23 85
REGON: 43050021500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedszkole Samorządowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kompletów mebli oraz kącików zabawowo-wypoczynkowych dla Przedszkola Samorządowego w MIlejowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletów mebli oraz kącików zabawowo-wypoczynkowych dla Przedszkola Samorządowego w miejscowości Milejów-Osada. 2. Przedmiot zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Dostawa obejmuje transport mebli oraz innych elementów wyposażenia wnętrz na miejsce wskazane przez Zamawiającego, dokonanie rozładunku, montaż na miejscu, wniesienie i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, pozostawienie umeblowanych pomieszczeń w należytym porządku oraz usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie. 4. Wszystkie meble oraz pozostałe elementy wyposażenia wnętrz muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz wolne od wad (fizycznych i prawnych). 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć przy dostawie przedmiotu zamówienia aktualne certyfikaty wg. obowiązujących norm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl - zakładka zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mebli dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy szaf metalowych ubraniowych. Sprawa znak: ZP.3520/22/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-39/16
Dodano: 2016-07-08 - BZP/PN/44/2016 - Dostawa i montaż wyposażenia szatni sportowych, szatni ogólnych oraz pomieszczenia socjalnego w budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p)
Dodano: 2016-06-27 - zakup mebli -Zp/pn/59/2016
Dodano: 2016-06-13 - Zakup i montaż mebli do pracowni symulatorowej
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-15