Kraków5020 sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 30-302 Kraków, Marii Konopnickiej 17
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kraków5020 sp. z o.o.
Marii Konopnickiej 17
30-302 Kraków, woj. małopolskie
REGON: 520951738 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://k5020.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kompleksowego systemu do ewidencji środków trwałych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem Umowy jest:1) dostawa kompleksowego systemu do ewidencji środków trwałych, dalej zwanym Systemem, składającego się z :a) Licencji dożywotniej na oprogramowanie do ewidencji majątku,b) Sprzętów i Materiałów eksploatacyjnych współpracujących z oprogramowaniem wskazanym w punkcie a),2) wdrożenie Systemu obejmujące:a) wykonanie instalacji Systemu, b) konfigurację Systemu,c) przeszkolenie administratora z zakresu obsługi Systemu.d) Usługa wdrożenia może zostać wykonana zdalnie.3) zapewnienie 24 miesięcznego okresu wsparcia technicznego obejmującego co najmniej:a) realizację indywidulanych prac programistycznych, w tym analizę i projekt techniczny interfejsu, w wymiarze 8 godzin, do wykorzystania w ciągu pierwszych 12 miesięcy trwania wsparcia technicznego,b) aktualizację programu do najnowszej wersji oprogramowania zapewniającej zgodność z obowiązującymi przepisami prawa,c) usługę helpdesku (telefoniczną i emailową) pozwalającą na uzyskiwanie bieżących porad w zakresie obsługi programu i rozwiązywania problemów,d) zapewnienie funkcjonalności transferu danych do modułu SAGE Symfonia Finanse i księgowość – realizacja w terminie do 60 dni od zawarcia umowy.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie funkcjonalności oprogramowania i wymagań dla Sprzętów i Materiałów eksploatacyjnych stanowi załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48770000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego w Banku PKO BP nr rachunku 79 1020 2892 0000 5602 0802 4228, w tytule przelewu: "Wadium - nr postępowania DZP-271-5/2023". Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że:a) skierują do realizacji zamówienia 1 (jedną) osobę posiadającą doświadczenie w konfiguracji co najmniej 2 systemów kompleksowego systemu do ewidencji środków trwałych w technologii skanowania RFID, obsługującego co najmniej 8 000 środków trwałych.b) posiadają minimalne warunki dotyczące doświadczenia, co oznacza iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę oprogramowania do kompleksowego systemu do ewidencji środków trwałych w technologii skanowania RFID, obsługującego co najmniej 8 000 środków trwałych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną