Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
- Data zamieszczenia: 2020-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Doc. Adama Dowgirda 9
17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
REGON: 50582500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kompleksowego środowiska serwerowego, oprogramowania systemowego oraz usługi migracji, konfiguracji wraz z rozbudową istniejącego oprogramowania HIS. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa kompleksowego środowiska serwerowego, oprogramowania systemowego oraz usługi migracji, konfiguracji wraz z rozbudowa istniejącego oprogramowania HIS” na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo – cenowy. Nazwa i kody określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: Kody CPV: 48822000-6 – Serwery komputerowe, 30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych, 32420000-3 – Urządzenia sieciowe, 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 72253200-5 Usługi w zakresie wsparcia systemu, 72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48822000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia , stanowiący załącznik nr 3 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, 2.Wymagania dla modułu na Blok Operacyjny, stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ, 3. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Oświadczenie Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 5. Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, według wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ. 6. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną