Przetargi.pl
Dostawa komory klimatycznej

Leśny Bank Genów Kostrzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 58-535 Miłków, Miłków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7131048 wew. 131 , fax. 757 131 754
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Leśny Bank Genów Kostrzyca
    Miłków 300
    58-535 Miłków, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7131048 wew. 131, fax. 757 131 754
    REGON: 23029624100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/bip.lasy.gov..pl/bip/dg/lbg_kostrzyca/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa komory klimatycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Komora klimatyczna z wymuszonym obiegiem powietrza służąca do przeprowadzania prób kiełkowania nasion – 1 sztuka. Parametry techniczne urządzenia: • Wymiary wewnętrzne minimalne - szer. x wys. x gł.: 560 x 480 x 400mm (+/- 50 mm); • Wymiary zewnętrzne maksymalne - szer. x wys. x gł.: 750 x 870 x 670 mm (+/- 50 mm); • Masa netto komory nie większa niż 80 kg; • Obudowa ze stali nierdzewnej teksturowanej; • Pojemność komory roboczej przynajmniej 110 l (+/- 2 l); • Komora wyposażona we wbudowany moduł światła zimnego o temperaturze 6500 Kelwinów (w formie pasków diod zlokalizowanych w ścianach bocznych) o natężeniu 10000 luksów; • W pełni izolowane drzwi zewnętrzne ze stali nierdzewnej z podwójnym zamknięciem (zamek kompresyjny) wraz z uchwytem do zamykania i otwierania; • Wewnętrzne drzwi szklane; • Minimum 3 półki ze stali nierdzewnej w zestawie (możliwość zainstalowania minimum 5 półek); • Wnętrze komory wykonane ze stali nierdzewnej; • Tłoczone i wzmocnione prowadnice; • Ładowność półek: minimum 20 kg; • Ładowność inkubatora: minimum 150 kg; • Zasilanie: 230 V; • Moc: nie więcej niż 650W; • Adaptacyjny, wielofunkcyjny sterownik mikroprocesorowy typu PID z kolorowymi wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości typu TFT oraz graficznym interfejsem z ikonami symbolizującymi możliwe do nastawienia funkcje urządzenia; • Język obsługi sterownika: polski; • Funkcja samo diagnostyki do oceny błędów; • 2 sensory typu Pt100 wg normy DIN klasy A w obwodzie czteroprzewodowym; • Zegar cyfrowy nastawny w zakresie ciągłym od minimum 1 minuty do 99 dni (z segmentami minut, godzin, dni); • Sterownik urządzenia z panelem dotykowym umożliwiający nastawę temperatury w °C lub Fahrenheita, programowanie czasu pracy, wilgotności względnej, oświetlenia, strefy czasowej, automatyczny nastaw czasu letniego i zimowego; • Funkcja wstrzymująca odliczanie czasu procesu do momentu kiedy parametry procesu w komorze osiągną zadaną wartość; • Funkcja chłodzenia/grzania bazująca na modułach Peltiera; • Interfejs sieciowy Ethernet do odczytywania dziennika protokołu i pracą z dedykowanym oprogramowaniem (w zestawie oprogramowanie komputerowe umożliwiające programowanie parametrów urządzenia, przenoszone z systemu komputerowego do aparatu); • Wewnętrzny rejestrator danych o pojemności umożliwiającej gromadzenie danych z okresu co najmniej 10 lat; • Zakres temperatury roboczej przynajmniej od 0°C do +70°C (+/- 5°C); • Dokładność wyświetlacza dla nastawy i odczytu temperatury nie większa niż 0,1°C w pełnym zakresie; • Zakres temperatury roboczej przy aktywnej funkcji oświetlenia wnętrza przynajmniej od +15°C do +40°C; • Zakres wilgotności względnej roboczej przynajmniej od 10% do 90% RH; • Dokładność wyświetlacza dla nastawy wilgotności nie większa niż 1% RH oraz dla odczytu wilgotności nie większa niż 0,5% RH w pełnym zakresie; • Zakres wilgotności względnej roboczej przy aktywnej funkcji oświetlenia wnętrza przynajmniej od 10% do 85% RH; • Funkcja kalibracji czujnika temperatury w 3 dowolnych punktach oraz funkcja kalibracji czujnika wilgotności w 2 punktach realizowana z poziomu sterownika urządzenia; • Oświetlenie kontrolowane programowo, regulacja jasności w zakresie od 0-100% w krokach co 1%, programowane rampowo wraz z temperaturą i wilgotnością; • Funkcja powiadamiania o alarmach na pocztę e-mail; • Funkcja ramp temperaturowych z nieorganiczną ilością segmentów procesu; • Port USB dla wgrywania programów, sczytywania rejestrowanych protokołów, możliwość aktywacji funkcji identyfikacji użytkownika; • Prezentacja graficzna zapisanych danych z rejestrowanych protokołów (przynajmniej 10000 zarejestrowanych wartości) na ekranie wyświetlacza; • System aktywnej regulacji wilgotności zasilany z zewnętrznego kanistra; • Generowanie wilgotności przez system zapewniający czystą mikrobiologicznie parę; • Zapisywanie programu na wypadek zaniku napięcia; • Wielopoziomowe zabezpieczenie przeciwko przegrzaniu; • Nastawny elektroniczny ogranicznik monitorujący dla dowolnie wybranej temperatury; • Automatycznie dostosowanie się alarmu do wartości ustawionej w dowolnie regulowanym zakresie tolerancji; • Manualne ustawienie poszczególnych wartości MIN / MAX; • Mechaniczny ogranicznik temperatury; • Sygnalizacja alarmowa - dźwiękowa i wizualna; • Certyfikat kalibracji dla temperatur: +10°C i +37°C oraz 60% RH przy 30°C; Warunki dodatkowe: 1. Urządzenie fabrycznie nowe, sprawne technicznie, kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2019 r., zgodne z normami / standardami CE. 2. Okres gwarancyjny minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru; 3. Do urządzenia dołączona instrukcja użytkowania w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej, specyfikacja techniczna producenta; 4. Wymagany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski; 5. Dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z uruchomieniem urządzenia i szkoleniem z obsługi urządzenia dla 4 pracowników Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniami, o których mowa w Sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia Wykonawca składa: 1) formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, okresu gwarancji jakości i terminu płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach